top of page

Keresés az oldalon

27 találat erre: „”

Blogbejegyzések (9)

  • Honnan tudom, hogy ChatGPT-vel generálod a szövegeidet?

    Fedezd fel, ezt a bámulatos összefoglalót…Na jó csak viccelek…:) Szóval a ChatGPT és más AI szövegírók használatának megvannak az előnyei és a legutóbbi algoritmus frissítés után úgy tűnik a Google se küld a sarokba, ha ezeket ki is használod. DE! attól még nem mindegy, hogy milyen minőségben veted be ezeket a programokat. A ChatGPT esetében például találkozhatsz olyan jellemző szövegszerkesztési elemekkel, amelyek alapján egy laikus is könnyen felismerheti, hogy éppen egy gép osztogat neki tanácsokat. Ezeket a tipikus ChatGPT hibákat mindenképp javítsd, mielőtt publikálod a szöveget Tipikus kifejezések, amelyeket az AI agyonhasznál A Fedezze fel kezdetű mondatokat imádja a ChatGPT. A kifejezés helyett használj szinonimákat és máris jobb lesz az összkép (ismerd meg, tekintsd át, vesd bele magad stb) vagy akár mondhatod azt is a az AI-nak, hogy soroljon fel szinonimákat ő maga arra a kifejezésre, amivel nem vagy elégedett. De persze a szövegek zárására is szereti ugyanazt a formulát használni. Nincs azzal semmi baj, ha egy blog cikk végén keretet adsz a mondandódnak és összegzed, mi a lényege a tartalomnak, de csakúgy mint a Fedezze fel típusú felütések, az Összességében kezdetű záró bekezdések is egyértelmű jelei annak, hogy a ChatGPT is segített a gondolataid megfogalmazásában. A szöveg megjelenésére és tördelésére vonatkozó jellegzetességek A GPT szeret mindent pontokba szedni és nem bekezdésekben írni. Ezeket a pontokat válaszd külön, a pontok címei lehetnek a címsorok, amiket több bekezdéssel egészítesz ki Ezek mellett a drága angolszász agya miatt minden Címben Szereplő Szót Nagy Kezdőbetűvel Ír… ezt a mondatot nagyon lassan tudtam csak leírni, annyira nem állt kézre a gépelése. A magyar nyelvben ez nem szokás, ne hagyd így. Illetve észrevetted már, hogy a szöveg generálásakor minden tartalmi blokk azonos hosszúságú? A ChatGPT a felsorolásokat meg szokta magyarázni 1-2 mondattal. Ha ebből egy az egyben blog cikket csinálsz az nem fog profin kinézni. Vagy te egészítsd ki a pontot a saját tapasztalataiddal vagy kérd meg a “robit”, hogy fejtse ki bővebben azt a részt kitérve xy területre is. Nagyon gyakori, hogy az AI folyamatosan váltogatja a tegező és magázó formát. Abban egyetérthetünk szerintem, hogy rém bután tud kinézni, amikor a mondat elején még tisztelt hölgyem vagyok a végére pedig a rég nem látott druszája. Ezeket az egyeztetéseket Önnek kell elvégezni a szövegben. Haha…:) Természetesen minden ilyen eszköznek megvannak a maga gyenge pontjai, épp ezért nagyon fontos, hogy soha ne egy az egyben másold ki az így generált tartalmakat, hanem inkább egy jó vázlatként kezeld, amivel nagy mértékben meg tudod gyorsítani a munkád. Te használsz AI-t a tartalmaid készítéséhez? Van még olyan elem, amivel kiegészítenéd a listámat? Írd meg a poszt alatt.

  • Mire figyelj a termékoldalak keresőoptimalizálása során?

    Gyakran felmerül a kérdés a SEO audit tanácsadásokon, hogy egy több tízezer termékkel rendelkező áruház esetében, hol helyezzük el a hierarchiában a termékoldalakat és ezek keresőoptimalizálását. Az ecommerce SEO-ban a webáruházak hierarchikus felépítése miatt fontosabb szerepet kapnak a kategória oldalak, emiatt a termékek SEO-ja kapacitáshiány miatt gyakran háttérbe szorul. Ez viszont öreg hiba. Egy átfogó kulcsszókutatást elvégezve és a tranzakciós kulcsszavaidat megvizsgálva pontosan látod majd, hogy a találati listák is másképp épülnek fel a kulcsszótól függően. Lesznek olyan kifejezések, ahol a találati listán zömében konkrét termék oldalakat listáz TOP10-ben a Google és lesznek olyan kifejezések, ahol a felhasználói viselkedés alapján inkább kategória oldalak ajánlását tartja célszerűnek a keresőmotor. Hiába fogsz tehát egy kategória oldalt egy termékhez tartozó kulcsszóra (és fordítva) optimalizálni, mivel nem követed a felhasználói igényeket, nem fog téged a Google előkelő helyen listázni. Vagy legalábbis folyamatosan kidob majd a kedvező pozíciókból és ugrálni fogsz a jobb helyezések és a 2-5. oldal között. Vannak tipikusan termékekhez tartozó kifejezések, amelyeket könnyű felismerni. Például “Canon Pixma G2420” És vannak olyan kifejezések, amelyeknél már nem olyan egyértelmű, hogy kategória oldalra vagy inkább termékoldalra érdemes optimalizálni. Például “Canon Pixma G” Ennél a keresőkifejezésnél például jellemzően már a G sorozat konkrét termékeit ajánlja fel találatként a keresőmotor és csak elvétve található 1-2 kategória oldal a listában, ahol listában láthatnánk az összes szóba jöhető terméket a szériából. Ezért nagyon fontos, hogy a SEO stratégiád kialakításakor és a fókusz kulcsszavaid kiválasztásakor vizsgáld meg a találati oldalakat is és a látottaknak megfelelően válassz ki tartalmat a stratégiában megjelölt kifejezésekhez. Több ezer termékem van, most akkor minden termékoldalt keresőoptimalizálni kell? Közel sem érdemes minden termékoldalra ugyanannyi energiát fordítani. Persze fontos, hogy a vásárláshoz szükséges minden információt megadj a termékoldalakon az érdeklődőidnek, de több ezer aloldalnál csak a termékoldalaid egy részével fogsz SEO szempontból még kiemeltebben foglalkozni. Ebben az esetben is érdemes a Pareto-elvet alkalmazni. Amennyiben megvizsgálod a Google Analytics fiókod eredményeit látni fogod, hogy a termékeid 20%-a hozza a bevétel 80%-át. Koncentrálj erre a 20%-ra és következetes munkával hónapokon belül látni fogod beérni a munka gyümölcsét. A legfontosabb SEO beállítások a termékoldalakon Kulcsszavas terméknév Gyakran találkozni kreatív terméknevekkel a kézműves tárgyakat vagy a ruházati cikkeket áruló áruházak esetében. A fantázianevek használata azonban nem segíti a vásárlót abban, hogy információt kapjon arról mi is az a termék pontosan és nem ösztönzi arra, hogy a kategória oldalról vagy termékajánlókból tovább kattintson a konkrét oldalra. Ezen felül pedig keresőoptimalizálási szempontból sem előnyös, mivel az általad kitalált fantázianévre valószínűleg senki nem keres, így elvágod magad attól, hogy a vásárlóid organikus csatornán keresztül landolhassanak közvetlenül a termékoldalon. Egy jó terméknév tartalmazza a termékre jellemző összetett kulcsszót és a termék legfontosabb tulajdonságait. Például:Növényi tej készítő zsák - 100% pamut Ezt a terméket olyan vásárlók keresik, akiknek fontos a műanyagmentes, környezetbarát életmód, vegák/vegánok vagy egyéb érzékenység miatt van szükség növényi tejek készítésére. A termék az összes kapcsolódó kulcsszóra és longtail kifejezésre TOP5 helyezést ér el. Az átlagos havi keresési szám ugyan nem olyan magas, de még így is szép számmal hozza az érdeklődőket a boltnak linképítés nélkül. Keresőbarát termék URL-ek A termék link tartalmazza az aloldalra jellemző kulcsszót, a link szövegéből pedig egyértelműen derüljön ki, hogy átkattintás után mit fog találni az oldalon a felhasználó. Semmivel nem leszel előrébb viszont, ha az összes létező kapcsolódó kifejezést belezsúfolod az URL-be és kilométer hosszú linket hozol létre. Ez ugyanúgy megnehezíti a szöveg értelmezését. A webáruház motorok általában egy számsorral is ellátják az URL-eket. Gyakran merül fel kérdésként, hogy ezt a számsort érdemes-e törölni? Ront-e a relevancián, ha az URL-ben ez benne marad. Teljesen felesleges ezzel időt tölteni, nem ezen fog múlni a helyezésed. Meta adatok 2023-ban a Google bíróság előtt vallotta, hogy tulajdonképpen nem értik/nem vizsgálják olyan mélységben a weboldalak tartalmát, mint ahogy azt a felhasználók felé kommunikálják. A rangsorolást jelentős mértékben a találati listán végzett méréseik befolyásolják. A találati listára pedig többek között a meta adatok megfelelő megadásával lehetsz legnagyobb hatással. Ha a meta title és a meta description megfelelően van kitöltve, nagyobb az esélyed rá, hogy a Google az általad megadott adatokat húzza be a találati listára is. Egy figyelmet megragadó, átkattintásra ösztönző meta title és meta description javíthat az átkattintási arányon, ami közvetetten hatással lehet a helyezéseidre is. Hiszen a Google inkább jeleníti meg azokat a tartalmakat előkelőbb pozíciókban, ami érdekli és interakciókat vált ki az emberekből. Ha ehhez társul az, hogy átkattintás után több időt töltenek el a weboldalon és nem térnek vissza rögtön, hogy más találatokat is megnézzenek vagy pontosítsák a keresési kifejezést nagy esélyed van rá, hogy előrébb ugrasz majd a találati listán is. A meta title maximum hossza kb 70 karakter, a meta description terjedelme pedig 160 karakter. A titleben érdemes használni az aloldalra jellemző kulcskifejezést, a brand nevet vagy a weboldal címét, illetve olyan kattintásra ösztönző elemeket, mint a rendelés, vásárlás, raktárról,online, gyors kiszállítás, akciós ár vagy maga a konkrét ár megjelenítése. Pl: Ponte20 supinált szandál, kék 12.790 Ft - Gyerekcipo.com A description pedig maximum 2-3 rövid mondat, nem kulcsszófelsorolás, hanem annak a bemutatása, hogy mi vár a látogatóra kattintás után. Pl: Minőségi gyerekcipő, speciális talpkialakítással bokasüllyedés esetén széles méretválasztékban. Rendeld meg nálunk és akár másnapra gyermeked lábán lehet a cipő! Rövid leírás A rövid leírás desktopon általában a termékkép melletti sávban jelenik meg a kosárba gomb, raktár, szállítási és egyéb lényeges információk közelében. A rövid leírás ne legyen több pár mondatnál, ami összefoglalja, hogy mi is az adott termék, miben segít a vásárlónak, ha megvásárolja. A fittpiac.hu a rövid leírásban kiemeli a termék legfontosabb tulajdonságait. Az összes többi információt pedig megjelenítheted a részletes leírásban. Ha ugyanis túl sok információt osztasz meg a rövid leírásban azzal túlságosan látványvonal alá tolod a kosár gombot és alapvetően a megjelenés sem fog majd túl profi érzetet kelteni. Segíts a rövid leírásban felkelteni a vásárló figyelmét és a részletes leírásban válaszold meg a leggyakoribb termékkel kapcsolatos felhasználói kérdéseket. Termékkép mellett megjelenő adatok Ebbe a csoportba tartozik a cikkszám, raktárállapot, vásárlói értékelések, várható szállítási idő, várható szállítási díj, a termékváltozat választó, gyártó illetve minden olyan adat, ami a termékkel kapcsolatban jellegzetes plusz információt ad és célszerű kiemelt helyen megjeleníteni (pl elektronikai berendezések kapcsán a gyártói garancia ideje). De ide kerülhetnek a kiegészítő termékek is. Kizárólag keresőoptimalizálási szempontból ezen a területen azok az elemek fontosak, amelyek belső linket adhatnak a fontosabb aloldalaknak. Például a gyártó linkelt megjelenítése a gyártó termékeit listázó aloldalunkkal vagy a kiegészítő termékek. Illetve a cikkszám megjelenítése a termékoldalon kifejezetten hasznos, ha a termékre egyébként cikkszám/ szériaszám alapú keresés is jellemző a Googleben. H tagek használata a termék részletes leírásában Emeld ki a termék részletes leírásában címsorokkal a legfontosabb tartalmi blokkokat. Egy női ruha kapcsán például egyáltalán nem elég egy Jellemzők blokk. A termék leírását tagolni tudod a “Mosási/Ápolási útmutató” “Mérettáblázat” “Anyagösszetétel” blokkokkal. De egy társasjátékokat értékesítő webáruház esetében is egy egyszerű bemutatás mellé még elfér a “Játékszabály” vagy a “Kinek ajánljuk az xy társasjátékot” blokk is címsorként kiemelve. Ezek a Heading/H tagok/Címsorok/Fejlécek nevezzük őket bárhogy fontos szerepet töltenek be a termékoldalon, mivel a keresőmotoroknak is segítenek abban, hogy könnyebben megértsék az aloldal felépítését. Ha pedig anélkül tudunk egy-egy címsorban kulcsszót elhelyezni, hogy az izzadtságszagú legyen, az külön plusz pont, ha rá szeretnénk erősíteni a relevanciára a kiválasztott kulcskifejezéssel kapcsolatban. A részletes leírásban használj H2 vagy H3 tagokat, ezekből bármennyit használhatsz. A H1-et pedig hagyd meg a termék nevének. Egyedi termékleírás Szintén gyakori kérdésként merül fel a termékoldalak keresőoptimalizálása kapcsán, hogy a webáruházban minden egyes terméknek egyedi leírást kell-e adni vagy használhatjuk a gyártó által biztosított szövegeket is. Azoknál a termékeknél, amelyek valamilyen szempont miatt kiemelt jelentőséggel bírnak (nagyobb árrés, népszerűbb a vásárlók körében stb.) érdemes törekedni rá, hogy egyedi szövegezést kapjanak, de természetesen nem várhatja és nem is várja el a Google sem, hogy minden termékoldalon egyedi szöveg szerepeljen. A cél itt is az, hogy minden olyan információt megkapjon a potenciális vásárlód a termékről, ami a döntését elősegíti. A gearup.hu termékoldalai megragadják a látogatók figyelmét. A Google célja a keresési szándék kielégítése. Minél több időt tölt nálad átkattintás után a felhasználó, annál inkább megerősíted a Google-t abban, hogy a webáruházad megfelelő találat és érdemes jó pozícióban szerepeltetni. Ezt pedig úgy érheted el, ha könnyen áttekinthető, minden fontos részletre kiterjedő termékleírást adsz. Az áttekinthetőséget segíti a címsorok használata, a fontos információk táblázatba gyűjtése vagy akár a termékjellemzők és előnyök grafikus megjelenítése is. Ezek mind hozzáadnak egy minőségi termékoldalhoz. Termékképek szerepe A tapasztalat az, hogy a Google előnyben részesíti azokat a termék oldalakat, amelyek nem csak egy termék képet tudnak felmutatni a látogatóknak, hanem több formában is be tudják mutatni a termékeket. Érdemes tehát egyrészt olyan további képeket is készíteni a termékről, amely több oldalról, részletekbe menően be tudja mutatni a terméket, illetve olyan képeket is közzétenni, amely használat közben mutatja be a portékádat. Ezek egyrészt javítanak a kosárbarakási arányon is, másrészt tovább az oldalon tartják a látogatót, amiről már fentebb írtam miért előnyös. A képek esetében ne felejtsd el kitölteni az Alt tagokat és optimalizáld a méretüket is. A legtöbb webáruház rendszerben már elérhető a WebP formátum is, amelyet a Google direkt az internetes böngészésre fejlesztett ki és a használatával gyorsíthatod a webáruházad betöltését is, ami szintén egy fontos mutató a Google számára is. Megfelelő belső linkelés Ha keresőoptimalizálásról kezdünk el beszélni általában hamarabb merül fel témaként a külső linkek építése, mint a belső linkhálózat megfelelő felépítése, pedig ez utóbbinak is nagyon fontos szerepe van a SEO-ban. A keresőrobotok az aloldalaid egymásra mutató hálózatából következtetnek arra, hogy melyik aloldal hol helyezkedik el a hierarchiában. Melyik fontosabb tartalom, hogyan kapcsolódnak egymáshoz a tartalmaid. Éppen ezért nagyon fontos a belső linkelésre is időt szánni. Erre egyrészt nagyon jó megoldás a breadcrumb vagy Shoprenterben a Pathway használata, amely mutatja a felhasználónak, hogyan jutott el az aloldalra, amit épp olvasgat. Másrészt érdemes kihasználni a különböző ajánló modulok adta lehetőségeket is (kapcsolódó termékek, kiegészítő termékek, hasonló termékek stb) és ezeket a termék oldalakon is megjeleníteni, mert ezekből is belső linkeket adhatsz a termékeknek. Fontos, hogy igyekezz minimalizálni azoknak az aloldalaknak a számát, amelyre arányaiban túl kevés belső link mutat (ezeket nevezzük árva oldalaknak). Ösztönözd a vélemények beküldését Amellett, hogy a vélemények megjelenése javítja a termékoldal kosárbarakási arányát is, keresőoptimalizálási szempontból is fontos szerepe van. A véleménybeküldés ösztönzése azért is fontos, mert ezek is egyedi tartalmat adnak a termékoldalnak és a helyezéseken is javíthat, ha sok termékértékelést tudsz felmutatni a Googlenek. Ezek az értékelések akár rich snippetként is megjelenhetnek a találati listán, amivel még inkább magadra tudod vonni a figyelmet és növelheted  ezáltal az átkattintási arányt. Illetve a vélemények segítségével sok összetett kulcskifejezésre is bármiféle munka nélkül jó helyezéseket érhetsz el (pl xy márka vélemény, xy termék vélemény kulcsszavak). Ezekre az átlagos keresési szám lehet kisebb, viszont az ilyen kulcsszavakra már azok keresnek rá, akik a vásárlási tölcsér alján helyezkednek el, tehát komoly vásárlási szándékuk van. A vélemények beküldését leginkább azzal ösztönözheted, ha kuponos kedvezményt ajánlasz fel, amit csak a beküldést követően kapnak meg a vásárlók. Shoprenterben ezt Gold csomagban az Automatikus események modullal tudod kényelmesen megoldani úgy, hogy rendelés állapot változáshoz kötöd a kiküldést. Miután teljesített státuszra váltott a rendelés 7-14 nappal automatikusan kiküldésre kerül egy email, amiben kedvezményért cserébe kéred a vásárlót a véleménye beküldésére. Érdemes úgy meghatározni a kiküldés idejét, hogy a terméket biztosan kipróbálhassák, ugyanakkor ne teljen el túl sok idő a vásárlás óta. Ez a 7-14 napos időintervallum ilyen szempontból tökéletes. Optimalizáld a betöltési sebességet Fentebb írtam a termékajánlók, videók használatáról, ami egy bizonyos szintig előnyt jelent, de persze itt is át lehet esni a ló túloldalára. A betöltési sebességet lassíthatja a sok videó és annak sincs semmi értelme, ha 50 terméket beraksz a termékajánló modulba vagy sok további képet töltesz fel, de hatalmas méretekben. Tömörítsd a feltöltött képeket vagy használj WebP formátumot. A videók megjelenítésére használd a webáruház motorok beépített megoldásait (Shoprenterben például csak a Youtube-ra feltöltött videó id-ját kell bemásolnod) és bőven elég max 10-12 hasonló/kapcsolódó terméket ajánlani. A termék variációknál használj Canonical taget Vannak olyan esetek, amikor nincs szükség egy aloldal indexelésére, mivel annak a tartalomnak a változata már létezik a webáruházadon belül és csak duplikációt keletkeztetnél. Tipikusan ilyen eset, amikor egy terméknek több változata van. Például több méretben, színben, kiszerelésben elérhető. Ilyenkor a legjobb megoldás, ha kijelölsz egy fő terméket, amit indexelhet a Google, a többi változatot pedig “másolatnak” jelölöd. Ebben az esetben a fő terméket kell tökéletesítened keresőoptimalizálási szempontból, a többi termékoldal pedig megkaphatja kvázi ugyanazokat az információkat. Ebből nem lesz probléma, hiszen a fő terméket fogja megjeleníteni a találati listán a Gooogle és erre a termékre átkattintva a látogató eléri a termékváltozatokat is. Ezt Canonical beállítással a legcélszerűbb megoldani. Shoprenterben ezt a Beállítások/SEO és Analitika beállítások/ Canonical fülén éred el. A webáruházadra szabott tanácsokra van szükséged a termékoldalak keresőoptimalizálása kapcsán is? Erről a témáról még sok tízezer karaktert lehetne írni, de bízom benne, hogy már ez a cikk is segítségedre lesz a termékoldalaid keresőoptimalizálásában. Amennyiben úgy érzed, hogy segítségre van szükséged a beállításokban és a webáruházadra szabott konkrét javaslatokat akarsz kapni, vedd fel velem a kapcsolatot és egyeztessünk a lehetséges megoldásokról.

  • Ezért ne hasra ütés alapján hozd létre a webshopod kategóriáit

    A webáruházak felépítése során kiemelt szerepet kell(ene) kapnia a kategória rendszer megtervezésének és megfelelő kialakításának. A gyakorlatban azonban ezt a területet gyakran elhanyagolják a kezdő webáruház tulajdonosok. Vagy a konkurenciát másolják előzetes kutatás nélkül vagy a saját megérzéseikre hagyatkozva kezdik el kialakítani a navigációt, ennek viszont csak később ismerik fel a negatív következményeit. Ekkor viszont már jóval több munka lesz a meglévő kategória rendszer átalakításával, hiszen a “rendrakás” miatt a megszűnő és összevonásra kerülő kategóriák 301 átirányításával is foglalkozni kell, amit jobb szakemberre bízni. Érdemesebb tehát már az első perctől tudatosan kezelni ezt a kérdést és egy előzetes kulcsszókutatásra (is) alapozni a fő és alkategóriák létrehozását. Milyen gyakori hibák merülnek fel a kategóriafa kialakítás kapcsán? Nem veszik figyelembe a felhasználók keresési szokásait Gyakran előfordul, hogy a webáruházak kategória fáját nagy százalékban csak egyetlen típusú szűrésre építik fel. Például a gyártóknak hoznak létre külön kategóriát vagy csak a felhasználás módjára vagy területére összpontosítanak. Amennyiben te is így jársz el, kevés esélyed lesz arra, hogy az eltérő logika alapján keresők is találkozzanak a boltoddal a Googleben. Így pedig rengeteg organikus látogatótól fosztod meg a webshopod. Túl sok szintű alkategória rendszert hoznak létre Nagyon kevés esetben lehet indokolt, hogy 4-5 szintes kategória rendszert alakíts ki. Érdemes a maximum 2-3 szintű rendszer kialakítása törekedni, mert ha túl sok kategóriát hozol létre a vásárló útja is túl hosszú lesz. Egyszerűen belefárad a keresgélésbe, ha nem jut el rövid időn belül a megfelelő termékig és inkább elhagyja a webáruházat. Kell ez neked? Ugye, hogy nem. :) Pár terméknek is külön kategóriát szentelnek Egy adott termékcsoportra abban az esetben érdemes külön kategóriát létrehozni, ha a kategóriában listázni tudunk legalább 5-10 terméket. Ha erre nincs lehetőség célszerű összevonni az akár távolabbi csoportokba tartozó, de témában releváns termékeket egy közös kategóriába. Például játékboltok esetében felesleges külön választani a plüss babák és plüss állatok kategóriát, ha csak nincs nagyobb választék mind a két alkategóriában. Egy plüss játékok kategóriában ugyanúgy meg tudjuk célozni a plüss játékok/plüss állatok/plüss babák kulcsszavakat egy keresőoptimalizálási projekt során, nincs szükség ehhez pár termékes kategóriákat létrehozni. Ha nem így jársz el a sok szinte üres, tartalom nélküli kategóriával SEO szempontból silány minőségű oldalak sokaságát hozod létre. Amellett, hogy ezek az oldalak nem tudnak jól teljesíteni a keresőkben, az oldal egészének SEO értékét is lehúzzák, ami miatt a kapcsolódó kifejezésekre is rosszabbul teljesíthetsz, mint egy megfelelő kategória kialakítással rendelkező, hasonló témájú webáruház. Ezen kívül, ha egy kategóriában csak 1-2 termék van, nagyobb az esélye annak is, hogy ezek a termékek elfogynak és egy teljesen üres kategóriát hagynak maguk után. Képzeld el, hogy felhasználóként böngészel egy ilyen webshopban és sorra nyitod meg a kategóriákat “nincs termék” üzenettel. Ez olyan mértékben ront a felhasználói élményen, ami miatt el fog kattintani az érdeklődőd és keres egy jobban felépített webshopot. Instant a konkurenciához küldöd a drágán megszerzett látogatódat. Nem kulcsszókutatás alapján terveznek Azt gondolhatnád, hogy elég hasraütésszerűen elnevezni a kategóriákat, de keresőoptimalizálási és felhasználói szempontból sem mindegy, hogy mit jelenítesz meg a felületen. Az így létrejött URL, a kategória heading, a hierarchikus felépítés miatt létrejövő belső linkek mind azt a célt szolgálják, hogy a Google és más keresőmotorok jobban megértsék a webáruházunk tartalmát és a megfelelő keresőkifejezésekre jelenítsék meg az áruházadat. Ha nem elég leíró, kétértelmű, duplikált vagy nem releváns kifejezéseket használsz nem fog tudni organikusan jól teljesíteni a webáruházad. Ezek mellett pedig a felhasználók sem tudnak majd eligazodni a felületen, ami növeli a visszapattanási rátát és a dwell time is kevesebb lesz. A dwell time egy mérőszám, amellyel a Google azt vizsgálja, hogy a találati listáról átkattintás után mennyi idő múlva tér vissza a weboldalról a találati listára a felhasználó. Ebből tud következtetéseket levonni arra vonatkozóan, hogy a keresőkifejezéssel kapcsolatban ajánlott tartalom mennyire felel meg a felhasználó keresési szándékának. Ha a dwell time alacsony az egyértelmű jele lehet annak is, hogy a felhasználó nem találta meg nálad, amit keresett, tehát mást kell listázni előkelőbb pozíciókban. A rangsorolás természetesen még ezer faktortól függ kezdve a keresési kifejezés jellegétől, a linkeken át, a találati listán történő viselkedésig. A fentiek alapján tehát itt nem elegendő a józan paraszti ész. Egy alapos kulcsszókutatással és versenytárs elemzéssel meg kell vizsgálnunk a lehetőségeket és az eredmények alapján szükséges felépíteni a kategória fát és megadni a kategóriák neveit. Milyen teendőid vannak a tervezés vagy újratervezés előtt? Egy előzetes kulcsszókutatás már a projekt kezdetén rá tud világítani arra, hogy milyen kategorizálás alakul ki a vásárlók fejében egy adott termék csoporttal kapcsolatban. Ezt ötvözve a versenytársak felületeinek megvizsgálásával már biztosan olyan kategória rendszert tudunk kialakítani, amihez akár évekig nem kell majd hozzányúlni. Ha még induló webáruházad van érdemes papírra vetni a kategória szerkezetet és figyelembevenni a legalapvetőbb szabályokat. Ne hozz létre 2-3 szintnél mélyebb kategória menüt! Kerüld az 1-2 termékes kategóriákat, amit tudsz sorolj közös csoportba! Adj egyedi nevet a kategóriáknak, de 2-3 szónál ne legyenek hosszabbak! Ha már több éve működő webáruházad van és felmerült az átalakítás lehetősége a legfontosabb, hogy ne kezdj el hasra ütés szerűen kategóriákat törölni és letiltani. Ezeket az aloldalakat nagy valószínűséggel már indexelte a Google és forgalmat is hoznak a webáruháznak. A kategóriák letiltásával 404-es oldalra, törlésével pedig a főoldalra irányítjuk a keresőrobotokat. Ez biztosan ahhoz fog vezetni, hogy kikerülünk a találati listáról és látogatókat veszítünk emiatt. Az átalakítás előtt mindenképp szükség van egy előzetes kulcsszókutatásra a versenytársak megvizsgálásával. Illetve Google Analytics és Search Console adatok alapján meg kell vizsgálni azt is, hogy mely kategória oldalakra szükséges átirányításokat létrehozni, például összevonás miatt és melyek azok az aloldalak, amelyeket egyszerűen hagyhatunk 404-re futni. Ez alapos munkát, nagy körültekintést igényel és sok a hibalehetőség, ami az organikus eredmények átmeneti romlását is eredményezheti. Nem véletlen tehát, hogy a SEO szakemberek már a webáruház indulásakor felhívják a figyelmet a megfelelő kategória fa kialakításra és nem a kedvenc projektjeik közé tartozik egy több éves webshop kategória rendszerének átalakítása. 🙂 Ha te is épp a tervezési fázisban vagy, esetleg úgy érzed, hogy a meglévő webshopod kategorizálására ráférne egy kis ráncfelvarrás, keress bátran akár a kezdő kulcsszókutatás elvégzéséhez vagy a későbbi átalakítás menedzseléséhez is.

Összes megtekintése

Aloldalak (18)

  • Ingyenes hatékonyságnövelő konzultáció webshopoknak

    Szeretnéd növelni a vásárlások számát? Sokszor egészen bagatellnek tűnő beállításokon múlik az, hogy végül megszerzel-e egy vásárlót vagy sem. Illetve súlyos összegeket spórolhatsz meg magadnak azzal, ha ebből a vásárlóból visszatérő, elégedett vevőt konvertálsz. A 30 perces ingyenes konzultáció alatt átnézem a Shoprenteres áruházadat és javaslatokat adok a csomagodban szereplő funkciók hatékonyabb használatához. Mire számíts a hatékonyságnövelő konzultáció alatt? AHA! élmények A Shoprenterben annyi funkció elérhető, hogy a webáruház tulajdonosok sokszor nem is tudják, hogy a beállítás létezik vagy hogyan érdemes beállítani. A konzultáció előtt átnézem a boltodat és az előfizetési csomagodnak megfelelő funkció tippeket osztok meg Veled. Próbavásárlást végzek és megvizsgálom a legfontosabb aloldalaidat. Nem rendszeroktatás A 30 percbe sajnos nem fog beleférni egy dedikált rendszeroktatás. Nem fogjuk beállítani közösen a funkciókat, tippeket kapsz a használatukra vonatkozóan. Amennyiben dedikált rendszeroktatásra van szükséged ez a szolgáltatásom lesz a megfelelő számodra. Időt és pénzt spórolsz A Shoprenteres éveim alatt rengeteg hasonló konzultációval segítettem az ügyfeleknek. Ismerem a tipikus hibákat és tudom, hogy egy-egy beállítás mennyi időt és pénzt tud megspórolni egy webáruház tulajdonosnak. Csupán fél óra alatt rengeteg ilyen javítandó területet detektálunk. Ezekre egyedül lehet csak hónapok alatt bukkannál rá. Megvizsgálom az adminfelületet is Az admin beállítások ellenőrzéséhez ideiglenesen szükségem lesz a Shoprenteres boltod hozzáférési adataira legalább megtekintési jogosultsággal. Ha úgy érzed, hogy ezeket az adatokat nem szívesen adod át számomra, megértem. Töltsd le helyette a Vevőbarát webáruház ebookomat, amelyben szintén rengeteg hasznos tippet találsz. Megismered a munkamódszerem Hogy miért ingyenes a konzultáció? Ez egy remek lehetőség arra, hogy megismerd a munkamódszerem és megismerjük egymást is. Ha kölcsönös a szimpátia beszélhetünk a díjköteles munkák elvégzéséről is. Mindenképp értéket kapsz, hiszen ha nem is dolgozunk további projekteken, a tanácsaimat megfogadva hatékonyabbá teheted a webáruházad működését. Shoprenteres webáruházaknak Ez a konzultáció kifejezetten Shoprenter webáruház tulajdonosoknak szól. SEO kapcsán dolgoztam már más rendszerekkel is, így a felhasználói élményre vonatkozóan tudok tippeket adni más rendszeren futó boltoknak is, de Shoprenteresként többet profitálhatsz ebből az ingyenes lehetőségből a plusz funkciójavaslatok miatt. A hatékonyságnövelő konzultáció első alkalma ingyenes . A további tanácsadás díja 20.000 Ft + áfa/óra Időpontot kérek Ki tartja a konzultációt? Miskolczi-Barna Dorina vagyok. 2016-tól 2022-ig dolgoztam a Shoprenter csapatában. ​ Account managerként kezdtem az ügyfélkapcsolaton, majd a Shoprenter SEO szolgáltatásának dedikált értékesítője voltam, végül a SEO divízió vezetőjeként volt szerencsém teljesen megreformálni az addigi szolgáltatást és 3 éven keresztül segíteni a legnagyobb magyar webáruházakat az organikus eredményeik javításában. ​ Mondhatjuk, hogy kijártam a ranglétrát és az egyes területeken magamba szívtam minden tudást, ami a rendszer aprólékos ismeretéhez szükséges. ​ A Shoprenternél töltött 6 évem alatt több száz hatékonyságnövelő konzultációt tartottam. Az konzultáció alatt ezt a tudást gördülékenyen, személyre szabottan fogom átadni Neked! Időpontot kérek Ügyfeleim visszajelzései Kalivoda Timi, fittpiac.hu A közös egyeztetés során Dorina nagyon sok frappáns tanáccsal látott el minket, hogy mire érdemes odafigyelni a tartalmak felépítésében. Egy teljesen új nézőpontot kaptunk Tőle, amit nem csak a honlapunkon, de a social media felületeken is kamatoztatni tudunk. Miért fordulj hozzám Shoprenteres kérdésekben? 6+ év a Shoprenter kötelékében A Shoprenteres évek alatt kiismertem a rendszer lehetőségeit és korlátait. Ismerem a Shoprenter folyamatait így a lehető legjobb megoldásokat tudom ajánlani Neked. Én is webáruház tulajdonos vagyok Ki ismerhetné jobban a webáruházzal kapcsolatos problémákat, mint az, aki maga is működtet egyet? A boltoddal úgy fogok bánni, mintha csak a saját webshopom útját egyengetném! Szakzsargon mentes beszélgetés Engem is bosszant, amikor értelmező szótárral kell mennem egy konzultációra, hogy megértsem mit akar átadni a szakértő. Ezért törekszem arra, hogy egy laikus számára is érthetően adjam át az információkat. Folyamatosan fejlődök Elismerem, ha valamire nem tudom a választ. Majd utánajárok és képzem magam a témában, hogy mindig naprakész maradjak és továbbra is hatékony tanácsokkal szolgáljak Neked. Időpontot kérek

  • Webáruház készítés és SEO | ShopZen.hu

    Főoldal Rólam Szolgáltatások Blog Ajánlatkérés Keresés More Szeretnél te is olyan webáruházat ami meggyőzi a látogatóidat, hogy nálad vásároljanak? Érdekel Kezdd itt: A vevőbarát webáruházak 9 ismérve ingyenes e-book Mit várnak el a vásárlók egy webáruháztól? Hogyan alakíts ki vásárlást ösztönző, profi megjelenést? Hogyan érd el a célközönségedet? Hogyan kommunikálj úgy egy vásárlás után, hogy visszatérjen a vevőd? Mitől lesz egy termékoldal vevőbarát? Milyen beállításokkal csökkentheted a kosárelhagyások számát? Végezd el az e-bookban szereplő beállításokat és alakíts ki egy olyan webáruházat, amiből öröm vásárolni! Letöltöm az e-bookot Dorina vagyok, webáruház manager és SEO szakértő Olyan webáruházakat alakítok ki, amelyek megjelenésükben és tartalmukban hozzásegítik az ügyfeleimet ahhoz, hogy folyamatosan növeljék a vásárlóik számát. Mindezt úgy, hogy a keresőoptimalizálási szempontokat sem áldozom fel az esztétikum oltárán . 2016 óta foglalkozok webáruházakkal. A pályámat Magyarország egyik legnagyobb bérelhető webáruház rendszerénél, a Shoprenternél kezdtem. ​ A cég SEO részlegénél tölött évek alatt több száz SEO projektet menedzseltem és 3 évig vezettem a divíziót. ​ 6 év és a kisfiam születése után lettem szabadúszó és született meg a Shopzen. ​ Segítek neked úgy felépíteni a SEO barát webáruházadat, hogy a látogatóid egy külön kis szobát nyissanak Rólad a fejükben és később visszatérjenek hozzád vásárolni. beszéljünk róla választottak Akik már engem Egy teljesen új nézőpontot kaptunk Dorinától... A közös egyeztetés során Dorina nagyon sok frappáns tanáccsal látott el minket, hogy mire érdemes kisvállalkozóként odafigyelni a tartalmak felépítésében, hogyan lehet felkelteni az olvasó érdeklődését, fenntartani a figyelmét, és mindezek mellett a szövegek hogyan fogják növelni az internetes elérésünket. Egy teljesen új nézőpontot kaptunk Tőle, amit nem csak a honlapunkon, de a social media felületeken is kamatoztatni tudunk, hiszen az elérést ott is nagyban befolyásolja a szöveg minősége, tartalma. Kalivoda Tímea, a fittpiac.hu tulajdonosa Legyen végre egy olyan webáruházad,ami a kezed alá dolgozik! Egy jól kialakított webáruház: Megjegyezhetővé tesz A potenciális vásárlóid nagy része nem fog az első látogatás során vásárolni nálad. ​ Az elsődleges cél tehát, hogy megmaradj a vásárlód fejében lehetőségként, hogy amikor már meghozta a döntést, te legyél az első opciója. ​ ​ Ismeri a vásárlói szokásokat Képzeld el, hogy egy szitát, megtöltesz homokkal és el kell juttatnod a tartalmát A-ból B-be. A kis lyukakon keresztül folyamatosan folynak ki a homokszemek, míg végül elérsz B-be és már csak egy kevés marad benne, vagy semennyi. ​ A vásárlási folyamatod is ugyanígy néz ki. A homokszemek a látogatóid, a kis lyukak pedig a webáruházad egyes elemei, amik vagy meggyőzik a látogatódat vagy elüldözik. Minél több kis lyukat takarsz el az ujjaiddal és minél több vásárló űző problémát oldasz meg, annyival több homokod/vásárlód marad meg a folyamat végére. ​ Én ezeknek a lyukaknak a megtalálásában segítek neked. Összhangban van a Google irányelveivel Hiába is tagadnánk, a Google minden vállalkozásra hatással van. Kevés az olyan témakör, amit egyáltalán nem éri meg SEO-zni. A Google pedig tálcán kínálja nekünk azokat a tippeket, amik segítenek abban, hogy a tőlük érkező vásárlóink elégedetten barangoljanak nálunk. ​ Óriási kihagyott ziccer ezeket nem figyelembe venni egy értékesítési felület kialakítása során. Ez kell nekem! eléri azt a hatást, amit szeretnél két lehetőséged van: Ha olyan webáruházat akarsz, ami végre Idővel megtanulod, hogyan kell kialakítani egy átlátható felületet, elemezni az analitikát, ugyanakkor az egyedül tanulás lassú folyamat és rengeteg buktatóval jár. Kiszervezed a feladatot egy olyan szakértőnek, aki már évek óta ezzel kel és fekszik és a közös munka során te is ellesed tőle azokat a praktikákat, amik segítenek egy jól működő webáruházat építeni. ezekben a kérdésekben tudok Neked segíteni Ha a második opciót választod, Oktatás és tanácsadás Ha úgy érzed óriási a káosz a fejedben a Shoprenteres boltod kialakítását illetően vagy megrekedtél egy ponton és nem tudod merre tovább a rendszer oktatás és a hatékonyságnövelő tanácsadás segít megtalálni a helyes irányt. ​ Ha pedig a SEO feladatokat még nem szeretnéd kiszervezni, de jól akarod csinálni a SEO tanácsadás megfelelő alapot biztosít számodra az önálló munkához. Webáruház design és management Kiválasztottad a számodra szimpatikus Shoprenter sablont, de a beállítást követően még csak véletlenül sem úgy néz ki, mint a demo oldali változat, amibe beleszerettél. ​ Segítek a sablon megfelelő beállításaiban és új arculat kialakításában. Webáruház audit és SEO Átvizsgálom az áruházadat keresőoptimalizálási és felhasználói szempontból és érthetően listázom a javítandó pontokat. Az elemzés alapján kialakítjuk a vállalkozásod számára megfelelő SEO stratégiát. ​ Ennek megvalósításában is segítséget nyújtok havidíjas keretek között. Árajánlatot kérek Felmerült néhány kérdésed? Olvasd el a GYIK-et Ha szimpatikus vagyok neked, de még nem tudod, hogy milyen szolgáltatásokra van szükséged, ez a blokk segíthet! ​ Ha nem találod meg a kérdésedre a választ keress bátran az info@shopzen.hu címen! Csak Shoprenteres boltokkal foglalkozol? Ez függ az igénybevett szolgáltatástól is. A Shoprenteres múltam miatt tényleg minden porcikáját ismerem a rendszernek és sokkal otthonosabban mozgok benne, ezért szívesebben vállalok el Shoprenteres projekteket, ha webáruház építésről, sablon cseréről van szó. Ugyanakkor egy weboldalt/webáruházat auditálni és keresőoptimalizálni teljesen webáruház független feladat, mivel a technikai elvárások ugyanazok minden rendszer esetében. Dolgoztam már Wordpressel, Unassal, Shopify és WIX boltokkal is. Vállalsz garanciát a szolgáltatásokra? A design szolgáltatások esetében az átadást követő 90 napban garanciálisan javítom azokat az esetleges megjelenési hibákat, amik egyértelműen az én módsításaimhoz köthetőek. Ez a szolgáltatás indulásakor megkötött szerződésben is szerepel. A SEO szolgáltatás sikere ugyanakkor nem csak tőlem függ, rengeteg más faktor befolyásolja a keresőoptimalizálási eredményeket, amire nekem nincs ráhatásom, ezért nem vállalok rá megtérülési garanciát sem. Mi történik az árajánlatkérést követően? Az ajánlatkérés után elsőként emailben foglak keresni, hogy egyeztessünk egy konzultációs időpontot, ahol részletesen átbeszélhetjük, hogy mire van szükséged. Amennyiben ezekre a feladatokra én vagyok a megfelelő ember, pár napon belül készítek számodra egy árajánlatot. Ha ez szimpatikus, megkötjük a szerződést és a megbeszéltek alapján, rendszeres egyeztetéseket beiktatva elkezdjük az együttműködésünket. Előfordulhat, hogy a beszélgetésünk alapján úgy ítélem meg, hogy én nem tudnék neked olyan minőségben segíteni, amit magamtól is elvárnék. Ebben az esetben olyan szakértő partnereket ajánlok, akik ebben a témában vérprofik és többször is bizonyították már számomra és az ügyfeleim számára a hozzáértésüket Miskolczi-Barna Dorina Webáruház manager és SEO szakértő Segítek neked úgy felépíteni a SEO barát webáruházadat, hogy a látogatóid egy külön kis szobát nyissanak Rólad a fejükben és később visszatérjenek hozzád vásárolni. Szolgáltatások Webáruház audit csomagok SEO szövegírás Havi díjas SEO Shoprenter Sablon beállítás Shoprenter beállítás Hatékonyságnövelő konzultáció Útmutatók Webshop SEO ebook Vevőbarát webáruház tippek Kulcsszókutatás lépésről-lépésre Shoprenter témák kiválasztása Webáruház indítás első lépései Adatvédelmi nyilatkozat | Blog | Ajánlatkérés

  • SEO szövegírás árak - Shopzen.hu

    Érd el a vásárlóidat keresőoptimalizált blog cikkekel A profitábilisan működő webáruházaknál biztosan nem fogod azt látni, hogy nem frissül legalább heti egy cikkel a blog oldaluk, mert a piacvezető webáruházak már élvezik a blog írással járó összes alább felsorolt előnyt és bolondok lennének erről lemondani. Milyen előnyökkel jár egy szakértői blog? Óriási kihagyott ziccer blog nélkül üzemeltetni a webáruházadat vagy szolgáltatás oldaladat! Edukálja a célcsoportod Szórakoztató módon ismerteti meg a látogatókkal a vállalkozásodat és a termékeidet és segít elérni a tölcsér tetején lévő, problématudattal már rendelkező vásárlóidat. ​ Több organikus elérést hoz A minőségi, folyamatosan frissülő keresőoptimalizált tartalmaknak köszönhetően jobb helyezéseket érsz el a Googleben is. ​ Ráadásul a blog cikkekben elhelyezett belső linkeknek köszönhetően a vásárlókat célzó kulcsszópozíciókon is javítani tudsz. Vásárlásra ösztönöz Egy jól felépített blog képes arra, hogy átvezesse az érdeklődőt a vásárlási fázis egy új lépcsőfokára. Igényt kelt az érdeklődőben, ami már csak egy nyúlfarknyira van a vásárlási döntés meghozásától. ​ Olcsóbban hoz érdeklődőt A blog jó eszköz arra, hogy átcsatornázd a látogatóidat és később is elérhesd őket ajánlatokkal például hírlevél feliratkoztatás vagy remarketing által. ​ A blog cikk megírásának egyszeri költsége van, ezt követően hosszútávon hoz látogatókat, szemben a lead szerző hirdetésekkel, amelyekre folyamatosan költeni kell. Hitelessé tesz A megbízható, hasznos tartalmak fogyasztása során szakértővé válsz a látogatók szemében, akik a vásárlási döntés meghozásakor nagyobb valószínűséggel fogják a te webáruházadat felkeresni és az általad ajánlott termékeket megvásárolni. Több formában használható Az elkészített tartalmakat rövid idő alatt újra tudod hasznosítani más csatornákon is, mint a közösségi média posztok vagy hírlevelek, sőt akár hirdethetsz is rá, így minimális változtatással könnyebben tudod folyamatosan fenntartani a kapcsolatot a célcsoportoddal. Gyakorlatilag három dolgot kapsz egy szolgáltatás áráért. SEO szövegírás csomagok >> Miért mondanak le mégis a webáruházak a keresőoptimalizált blog cikkekről? Ó, hát ez számomra is rejtély...nem, nem csak viccelek. ;) Aki még nem használja ki ezeket az előnyöket a következő problémák/kifogások akadályozzák. Lehet te is magadra ismersz, mert: #1 Próbáltad a rendszeres blogolást, de nem hozott eredményt A tartalmi frissítés sikertelenségének a tapasztalatom szerint két fő oka van. Az egyik, hogy vaktában lövöldöznek a blog cikkekkel. Nincs mögötte stratégia. Ez a webáruház tulajdonos számára csak egy letudandó feladat, így a blog cikkek minősége sem elegendő ahhoz, hogy hosszútávon jó eredményeket lehessen elérni. A másik pedig, hogy nem adnak elegendő időt a valódi eredmények megjelenésének. A blogolás önmagában nem 1-2 hónap alatt fog neked érdeklődőket és visszatérő vásárlókat hozni. Ez egy hosszútávú, akár 6-12 hónapos (vagy több) folyamat is lehet. A megtérülésre tehát várni kell. Feltéve persze, hogy az elkészült blog cikkeket nem hasznosítod újra más csatornákon. #2 Nem tudod hogy kezdj hozzá, miről írj, hogyan legyen rendszeres a posztolás A szakmai blog írás nem ott kezdődik, hogy leülsz a monitor elé és elkezded legépelni, ami éppen eszedbe jut. A blog készítést kulcsszókutatás és tartalmi tervezés előzi meg, amely segítségével már hónapokkal előre tudni fogod, hogy az adott héten miről fogsz írni és az a blog cikk hogyan segíti a céljaid elérését. Ez egy sok időt és szakmai hozzáértést igénylő munka, amit érdemes inkább szakértőre bízni és levenni a válladról ezt a terhet. #3 A sok teendő mellett nincs idő ezzel is foglalkozni A valóban minőségi blog cikkek írására időt kell szánni és ebből a nyers szöveg megírása az, ami a legkevesebb idődet fogja elvenni. A tervezés, a szöveg testreszabása, a jogtiszta képek keresése vagy akár infografikák készítése és a teljes tartalom feltöltése az, ami az idő nagy részét kiteszi. Az élvezetes keresőoptimalizált blog cikkek írását meg lehet tanulni, de egy vállalkozásban rengeteg más fontos feladat van még és nem tudsz 72 részre szakadni a hatékonyság csökkenése nélkül. Két megoldási lehetőséged van, ha magadra ismertél Készíttetsz egy tervet Felkérsz egy szakértőt a kulcsszókutatás és a blog tartalmi stratégia és egy próba cikk elkészítésére, így hónapokig nem kell azon agyalnod, hogy miről írj és mintád is lesz egy "olvasóbarátra" szerkesztett cikkről. ​ Kiszervezed a feladatot Megbízol egy hozzáértőt a blog frissítésével járó összes feladattal és végre leveszed a válladról ezt a terhet, hogy azzal foglalkozz, amit csak te tudsz igazán jól elvégezni a vállalkozásodban. Segítségre van szükségem Ez jól hangzik! Ki fog nekem ebben segíteni? Miskolczi-Barna Dorina vagyok. Korábban a Shoprenter SEO divíziójának vezető projekt managere voltam, majd 2022-től szabadúszóként folytattam a tevékenységemet. Több száz kulcsszókutatást és blog tartalmi tervet készítettem az évek során és számos könyvre is elegendő szöveget írtam már változatos témákban. Nagyon közel áll a szívemhez a tervezés folyamata és az informatív, különböző stílusokhoz igazó blog cikkek írása. Ez egy olyan kreatív tevékenység, ami folyamatos megújulásra késztet és mindig sikerélményt ad azáltal, hogy a statisztikákban is láthatom beérni a munkám gyümölcsét. ​ Dolgozzunk együtt Mit tartalmaz a SEO szövegírás szolgáltatás? A SEO szövegírás csomagokat úgy állítottam össze, hogy lehetőséged nyíljon tesztelni mennyire tudunk együttműködni és milyen mértékben igazodik a stílusom a látogatóid igényeihez. ​ Minden blog szövegírás csomag egy átfogó kulcsszókutatás elvégzésével kezdődik, amelyet nem csak a blog tartalmi tervezéshez, hanem a weboldalad/webáruházad más területeit érintő keresőoptimalizálási feladataihoz is fel tudsz használni. ​ A kulcsszókutatás során megvizsgálom az általad megjelölt konkurens oldalakat is és az így szerzett adatok alapján 1 2 db blog tartalmi ötletet dolgozok ki számodra. Ez heti egy db cikkel számolva 3 hónapra elengedő téma, amin már nem neked kell gondolkoznod. ​ A szolgáltatás csomagok között találsz olyat, amiben csak egy próba cikk készül a tartalmi tervvel. Ez tökéletes arra, hogy kipróbáld milyen velem együtt dolgozni vagy arra, hogy kapj egy mintát is a blog cikk tervekhez és a stratégia alapján te magad készítsd el a további tartalmaidat. ​ A többi csomag havidíjas szövegírási konstrukció. Ezekkel két hetente vagy hetente frissülő blogot tudsz biztosítani a weboldalad/webáruházad számára. A blog cikkek terjedelme legalább 3000 karakter . A cikket olvasó- és SEO barát módon formázom, jogtiszta képekkel vagy infografikákkal látom el és ha hozzáférést is adsz a használt platformhoz, fel is töltöm ezeket. Így neked tényleg semmi dolgod nem lesz már, azon kívül, hogy nyomon követed az eredményeket. ​ SEO szövegírás árak SEO szövegírás szolgáltatás csomagok Válaszd ki a számodra megfelelő csomagot és töltsd ki az érdeklődő űrlapot. Beküldést követően felveszem veled a kapcsolatot. A szövegírás szolgáltatás webáruház/weboldal motor független. Tartalmi tervezés és próba cikk Kulcsszókutatás Blog tartalmi terv 3000 karakteres blog cikk írása Jogtiszta képekkel Rendszerbe feltöltéssel 30 perces konzultáció 40.000 Ft + Áfa Érdekel Szövegírás START Kulcsszókutatás Blog tartalmi terv Havi 2 db 3000 karakteres blog cikk Jogtiszta képekkel Rendszerbe feltöltéssel Eredmények nyomonkövetése 3 havonta új tartalmi terv készítése 60 perces konzultáció 60.000 Ft + Áfa Érdekel Szövegírás PRO Kulcsszókutatás Blog tartalmi terv Havi 4 db 3000 karakteres blog cikk Jogtiszta képekkel Rendszerbe feltöltéssel Eredmények nyomonkövetése 3 havonta új tartalmi terv készítése 60 perces konzultáció 90.000 Ft + Áfa Érdekel választottak Akik már engem Minőségi változás Minőségi változáson mentek át a SEO szövegeink, miután elkezdtünk együtt dolgozni. Szabó Lajos Tibor, a gepeszcentrum.hu tulajdonosa Olvasd el a GYIK-et Felmerült néhány kérdésed? Ha szimpatikus vagyok neked, de még nem tudod, hogy milyen szolgáltatásokra van szükséged, ez a blokk segíthet! Ha nem találod meg a kérdésedre a választ keress bátran az info@shopzen.hu címen! Mi történik a megrendelést követően?Hogyan zajlik a fizetés? A megrendelő űrlap beküldését követően emailben felveszem veled a kapcsolatot és kiküldöm az előleg számlát, amit átutalással tudsz teljesíteni. Az összeg jóváírását követő 5 napon belül kezdem meg a munkát, amennyiben minden szükséges adatot megkaptam tőled. Az első emaillel ki fogok neked küldeni egy információs dokumentumot is pár kérdéssel, amik alapján jobban megismerhetem a vállalkozásodat, a kitűzött céljaidat, húzó termékeidet. Ezeket figyelembe véve fogom elkészíteni a kulcsszókutatást és a tartalmi tervet. Mennyi időt vesznek igénybe az előkészületek? A befizetéstől és az információs dokumentum átküldésétől számítva körülbelül 1 hetet szokott igénybe venni az elemzés és a stratégia elkészítése. Számít, hogy webáruházam van vagy szolgáltatói weboldalam? Nagyon sok témában írtam már az ügyfeleknek. Jelenleg is vegyesen vannak webáruházas ügyfeleim és szolgáltatók. Minden projekt előtt átfogó kutatást végzek és megismerkedek a témával, illetve a feltöltött szövegeket is átnézheted publikálás előtt. Hogy néz ki egy kulcsszókutatás? A kulcsszókutatás során az általad megjelölt konkurens áruházakat is vizsgálva fogom listázni azokat a releváns kifejezéseket, amikre érdemes lehet SEO szempontból fókuszálni. Készítek egy több száz kulcsszóból álló nyers listát, amelyben szerepelnek a kulcsszavak és a havi átlagos keresési számok. Ezt a listát leválogatom a keresési szándék alapján és színkódokkal látom el a kulcsszavakat. Így te is látni fogod, hogy melyek azok a kifejezések, amelyeket inkább kategória vagy termékoldalon érdemes alkalmazni és melyek azok, amelyek tipikusan információs oldalakra, blogra valók. Tehát ezt a listát nem csupán a blog tartalmi tervezéshez tudod használni, hanem a teljes weboldalad/webáruházad keresőoptimalizálásában is a segítségedre lesz. Ezek alapján külön munkalapon találod majd meg a 12 db blog tartalom javaslatot, illetve a megjelölt konkurens oldalak TOP50 helyezéseinek listáját. Mit tartalmaz a blog tartalmi terv? Olyan blog témákat gyűjtök, amelyekkel a termékeidhez/szolgáltatásaidhoz kapcsolódó információs kulcsszavakra tudsz célozni. Növelheted az organikus elérésed, illetve belső linket adhatsz a kategória és termékoldalaidnak, amely kiemelten fontos szerepet játszik abban, hogy a keresőrobotok jobban megértsék a webáruházad hierarchikus felépítését. A tervben megtalálod majd a cikk kulcsszavazott címét, a kapcsolódó kulcsszavakat és a blog cikk vázlatát pontokba szedve. Ez a sorvezető nagy segítség lesz számodra a blog cikkek írásakor, ha pedig a teljes munkát kiszervezed nekem előre látod majd, hogy milyen tartalommal fognak születni blog cikkek az elkövetkezendő néhány hónapban. Csak blog cikkeket írsz? Nekem termékleírásokra és kategória SEO szövegekre is szükségem lenne! Nem zárkózok el az egyedi csomagösszeállítás lehetőségétől sem. Az ajánlatkérő űrlap kitöltésekor jelezd kérlek, hogy egyedi szövegírási igényeid is lennének és a megbeszéltek alapján a feladatokhoz igazodó csomagot és árajánlatot dolgozok ki számodra.

Összes megtekintése
bottom of page