Blog

Mennyibe kerül egy webshop?

Sokan választják a bérelhető webáruház rendszereket Magyarországon, mert ezek a platformok gyors és költséghatékony megoldást kínálnak az induláshoz. Mennyibe kerül egy webáruház elindítása és fenntartása Magyarországon bérelhető rendszerrel?

Olvass tovább
Mi a teendőd a 404 hibákkal?

Mik azok a 404 hibák és lágy 404 hibák? Hogyan kezeld ezeket a webáruházadban? Vannak-e olyan esetek, amikor nincs velük teendőd?

Olvass tovább
A linképítés alapjai és linképítés tippek kezdőknek

Mi a linképítés? Milyen egy minőségi link? Milyen ingyenes linképítési technikák vannak és mire figyelj linképítés során?

Olvass tovább
Webáruház indítása KATA-s vállalkozóként: Lehet-e, érdemes-e így elindulni?

Amikor olyan ügyfeleknek tartok előzetes konzultációt, akik még a webáruház indítása előtt állnak gyakran felmerül az a kérdés is, hogy milyen formában érdemes elindítani a vállalkozást.

Olvass tovább
Miért bukik el a legtöbb webshop az első évben? A leggyakoribb webshop hibák és buktatók, amiket ind

Elindítanád a saját webshopod? Ismerd meg a leggyakoribb webshop buktatókat, és tudd meg, hogyan kerülheted el a kezdők hibáit indulás előtt!

Olvass tovább
Mi az a landing oldal, és miért van szüksége egy webáruháznak egyedi landoló oldalakra?

A landing page jelentése magyarul „landoló oldal”. Egy aloldal a webáruházadon belül, ahová egy látogató először megérkezik egy konkrét kampányból, hirdetésből stb.

Olvass tovább
Mi az AEO és hogyan optimalizáld a tartalmaidat?

Az AEO, vagyis Answer Engine Optimization egy viszonylag új megközelítés a keresőoptimalizálásban, amely arra fókuszál, hogy tartalmad ne csak keresőbarát legyen, hanem egyenesen válaszbarát is. 

Olvass tovább
CTA jelentése: hogyan használd helyesen és call to action példák

Tanuld meg, hogyan teheted hatékonyabbá webáruházad CTA-it, növeld konverzióidat és kerüld el a gyakori hibákat!

Olvass tovább
A konverzió jelentése és optimalizálási stratégiák webáruházaknak

Mit jelent a konverzió? Hogyan számold ki a konverziós rátát és hogyan növeld ezt a mutatót a webáruházadban?

Olvass tovább
Mit jelent az értékesítési tölcsér?

Az értékesítési tölcsér az online marketing egyik alapfogalma, amely a vásárlók útját mutatja be attól a pillanattól kezdve, hogy érdeklődés

Olvass tovább
A webáruház indítás első lépései

A webáruház indítás előtt érdemes átgondolni néhány fontos kérdést. Ebben a cikkben ezeket vesszük górcső alá. Olvasd el a részleteket!

Olvass tovább
Népszerű webshop termékek 2025-ben: Mit érdemes árulni, ha most indítanád el az online boltodat?

Milyen termékkategóriák pörögnek most legjobban, és hogyan válassz okosan terméket, ha webshopot indítanál vagy bővítenéd a kínálatot?

Olvass tovább
5 SEO beállítás, amit ne hagyj ki a boltodból

Ma már a bérelhető webáruház rendszerek is széleskörű beállítási lehetőségeket nyújtanak a keresőoptimalizálás területén is. 

Amennyiben pedig egyedi fejlesztésű webáruházad van, érdemes átnézni a lenti listát és jelezni a fejlesztőnknek, ha esetleg híján vagyunk a felsorolt funkciók valamelyikének.

Olvass tovább
Ezért ne hasra ütés alapján hozd létre a webshopod kategóriáit

A webáruházak felépítése során kiemelt szerepet kell(ene) kapnia a kategória rendszer megtervezésének és megfelelő kialakításának.

A gyakorlatban azonban ezt a területet gyakran elhanyagolják a kezdő webáruház tulajdonosok. 

Olvass tovább
Honnan tudom, hogy ChatGPT-vel generálod a szövegeidet?

Az AI szövegírók használata nem ördögtől való dolog, de mindig szükség van a szöveg korrekciójára , hogy egyedi tartalmat hozhass létre.

Olvass tovább
Mi az a kép alt tag, és miért fontos a SEO-ban?

Ebből a cikkből megtudhatod, hogy miért kulcsfontosságú az alt tag a SEO-ban, milyen alapelvek szerint érdemes megadni, és hol jelenik meg.

Olvass tovább
Shoprenter témák kiválasztása: így találd meg a célcsoportodhoz illő megjelenést

Milyen Shoprenter sablont válassz indulóként? Mikor van szükség sablon cserére? Kell-e egyedi design vagy elég a sablon testre szabás?

Olvass tovább
A szegmentálás jelentése: gyorstalpaló kezdő webáruház-tulajdonosoknak

A szegmentálás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy célzottan és hatékonyan kommunikálj a vásárlóiddal. De mit is jelent pontosan a szegmentálás?

Olvass tovább
Ingyenes Google helyezés vizsgáló eszközök

A Google helyezés vizsgáló eszközök segítségével könnyedén és gyorsan mérhetjük, hogyan teljesít weboldalunk a releváns kulcsszavakra.

Olvass tovább
Unas vagy Shoprenter? - Melyik bérelhető webáruház rendszert válaszd?

A két legnagyobb bérelhető webáruház rendszer Magyarországon az Unas és a Shoprenter.

Ezek a webshop motorok nagyon sokban hasonlítanak egymásra, gyakorlatilag ahogy kijön az egyik egy új megoldással, a másik megvalósítja közel ugyanazt pár héttel később. Emiatt tényleg nagyon nehéz dönteni, hogy melyik rendszert válaszd a webáruház indítás során.

Az alábbi cikkben hoztam pár szempontot, amely segíthet neked a döntésben szóval jöhet egy jó kis Unas vs Shoprenter elemzés.

Olvass tovább
Betöltés...
Kategóriák
Menüpontok