top of page
Blog
Webáruház indítás, hatékonyság növelés és marketing


Mi az AEO és hogyan optimalizáld a tartalmaidat?
Az AEO, vagyis Answer Engine Optimization egy viszonylag új megközelítés a keresőoptimalizálásban, amely arra fókuszál, hogy tartalmad ne csak keresőbarát legyen, hanem egyenesen válaszbarát is.

Dorina Miskolczi-Barna
ápr. 30.5 perc olvasás
0


Mi az a landing oldal, és miért van szüksége egy webáruháznak egyedi landoló oldalakra?
Amikor egy webáruházról beszélünk, sokan a főoldalra, a kategória oldalakra vagy a termékoldalakra gondolnak elsőként és nem is tévednek nagyot, hiszen ezek mind tipikus landoló oldalak. Azonban az igazán hatékony online jelenlét több ennél: bizonyos üzleti célokhoz, kampányokhoz vagy ajánlatokhoz egyedi landoló oldal készítése indokolt. De mi is pontosan a landing oldal, és miért érdemes vele külön foglalkozni egy webáruház esetében?

Dorina Miskolczi-Barna
ápr. 24.4 perc olvasás
0


Képek keresőoptimalizálása: így fognak organikus forgalmat hozni a képeid
Mire figyelj a képek feltöltése során, hogy ne csak az esztétikumot szolgálják, hanem organikus forgalmat is hozzanak számodra!

Dorina Miskolczi-Barna
ápr. 23.3 perc olvasás
0


Népszerű webshop termékek 2025-ben: Mit érdemes árulni, ha most indítanád el az online boltodat?
Milyen termékkategóriák pörögnek most legjobban, és hogyan válassz okosan terméket, ha webshopot indítanál vagy bővítenéd a kínálatot?

Dorina Miskolczi-Barna
ápr. 22.3 perc olvasás
0


Miért bukik el a legtöbb webshop az első évben? A leggyakoribb webshop hibák és buktatók, amiket indulás előtt ismerned kell
Az elmúlt években soha nem látott mértékben nőtt a webáruházak száma Magyarországon. Egyre többen vágnak bele az online kereskedelembe, vonzónak tűnik a „rugalmas munkaidő”, a „passzív jövedelem”, és a „saját lábon állás” ígérete. Azonban a valóság az, hogy a hazai webshopok jelentős része már az első évben bezár vagy stagnálásba fullad. Vajon miért történik ez? És hogyan lehet elkerülni?

Dorina Miskolczi-Barna
ápr. 22.4 perc olvasás
0


Webáruház indítása KATA-s vállalkozóként: Lehet-e, érdemes-e így elindulni?
Amikor olyan ügyfeleknek tartok előzetes konzultációt, akik még a webáruház indítása előtt állnak gyakran felmerül az a kérdés is, hogy milyen formában érdemes elindítani a vállalkozást.

Dorina Miskolczi-Barna
ápr. 21.3 perc olvasás
0


Shoprenter referencia: Budapest sablon testreszabása a Manubim.hu számára
Ismerd meg hogyan újult meg a manubim.hu webáruház és milyen egyedi megoldásokat alkalmaztunk a Shoprenter Budapest sablonjában.

Dorina Miskolczi-Barna
márc. 27.4 perc olvasás
0


A konverzió jelentése és optimalizálási stratégiák webáruházaknak
Mit jelent a konverzió? Hogyan számold ki a konverziós rátát és hogyan növeld ezt a mutatót a webáruházadban?

Dorina Miskolczi-Barna
2024. dec. 6.4 perc olvasás
0
bottom of page