top of page
Blog
Webáruház indítás, hatékonyság növelés és marketing
Dorina Miskolczi-Barna
2024. dec. 6.4 perc olvasás
A konverzió jelentése és optimalizálási stratégiák webáruházaknak
Mit jelent a konverzió? Hogyan számold ki a konverziós rátát és hogyan növeld ezt a mutatót a webáruházadban?
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. dec. 5.4 perc olvasás
CTA jelentése: hogyan használd helyesen és call to action példák
tanuld meg, hogyan teheted hatékonyabbá webáruházad CTA-it, növeld konverzióidat és kerüld el a gyakori hibákat!
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. dec. 2.4 perc olvasás
A szegmentálás jelentése: gyorstalpaló kezdő webáruház-tulajdonosoknak
A szegmentálás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy célzottan és hatékonyan kommunikálj a vásárlóiddal. De mit is jelent pontosan a szegmentálás?
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. nov. 29.10 perc olvasás
Mennyibe kerül egy webshop?
Ebben a cikkben megnézzük a gyakran felmerülő költségeket a webáruház indítással és fenntartással kapcsolatban.
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. nov. 5.2 perc olvasás
Mit jelent az értékesítési tölcsér? Hogyan néz ki egy webáruházban?
Az értékesítési tölcsér az online marketing egyik alapfogalma, amely a vásárlók útját mutatja be attól a pillanattól kezdve, hogy érdeklődés
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. okt. 31.6 perc olvasás
Unas vagy Shoprenter? - Melyik bérelhető webáruház rendszert válaszd?
Azon gondolkozol, hogy melyik webáruház rendszert válaszd az induláshoz? Összegyűjtöttem pár szempontot, ami segít a döntésben.
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. okt. 30.4 perc olvasás
Mi az a kép alt tag, és miért fontos a SEO-ban?
Ebből a cikkből megtudhatod, hogy miért kulcsfontosságú az alt tag a SEO-ban, milyen alapelvek szerint érdemes megadni, és hol jelenik meg.
0
Dorina Miskolczi-Barna
2024. okt. 29.4 perc olvasás
Ingyenes Google helyezés vizsgáló eszközök
A Google helyezés vizsgáló eszközök segítségével könnyedén és gyorsan mérhetjük, hogyan teljesít weboldalunk a releváns kulcsszavakra.
0
bottom of page