top of page

Aggaszt, hogy

kevés vásárlód

érkezik a keresőkből?

Van megoldás!

keresooptimalizalas-1.png

Még több potenciális vásárlót érhetsz el

keresőoptimalizálással

A keresőoptimalizálás során arra törekszünk, hogy tartalmainkkal minél inkább megfeleljünk a felhasználói igényeknek és a Google elvárásainak.

Amennyiben ezt sikerrel teszed, egyre előrébb jelensz meg a találati listán a számodra fontos keresési kifejezésekre.

Minél előrébb vagy a listán, annál több felhasználó fog a találatodra kattintani és eljutni a boltodba, ami aztán jól vásárlásra bírja majd őket!

Jól hangzik igaz? Ki ne szeretne több vásárlót? :)

Miért kihagyhatatlan marketing eszköz

a keresőoptimalizálás

Minőségi látogatókat szerzel A Googlebe már konkrét probléma tudattal a megoldást keresve érkeznek a felhasználók. Ha a te terméked számukra az ideális megoldás és az első oldalon láthatóvá válsz, nagyobb százalékban és általában nagyobb összegben vásárolnak a boltodból, mint a Facebook, Instagram vagy display hirdetések esetében.

Hosszútávú hatása van Szemben a kattintás alapú hirdetésekkel (Facebook, Google Ads stb) az elért keresőoptimalizálási eredmények hosszabb távon megmaradnak még akkor is, ha nincs állandó aktív linkmarketing kampány a boltodra. A kattintás alapú hirdetésekből viszont csak addig érkeznek a vásárlók, amíg a hirdetés fut és fizeted a költségeit.

Nincs kattintási költség A kattintás alapú hirdetések esetében fizetsz, ha valaki rákattintott a reklámodra. Az organikus kattintások esetében ugyanakkor nincs ilyen kötelezettséged. Természetesen itt általában a SEO-ra fordított időddel fizetsz vagy a megbízott SEO szakembered idejét honorálod, de még ezt figyelembe véve is a keresőoptimalizálást tartják az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköznek.

Hatással van a többi marketing csatornára is A keresőoptimalizálásban rengeteg olyan rangsorolási szempont van, aminek szeretnénk megfelelni. Ha ezt az akadályt sikerrel vesszük egy sokkal felhasználóbarátabb felületet alakítunk ki ez pedig pozitív hatással lesz a többi marketing eszközünk konverziójára is.

Nehezen másolható Egy hirdetési kreatívot vagy egy jól megkomponált kampányt viszonylag egyszerűbb lemásolnia a konkurenciának. A SEO stratégiába viszont általában már beletörik a bicskája a versenytársaknak. Következetes, kitartó munkával megszerezheted a TOP pozíciókat a vállalkozásod számára fontos kifejezésekre, amelyekből már csak nagy nehézségek árán tud majd letaszítani a versenytársad.

Kivel fogsz együtt

dolgozni?

Miskolczi-Barna Dorina vagyok. 2016-2022 között a Shoprenter SEO projektmenedzsere voltam és 3 évig irányítottam a cég SEO divízióját.

Számos tudásanyag és kedvelt SEO termékük fűződik a nevemhez.

Az évek során több száz SEO auditot készítettem és menedzseltem és számos ország boltja és év webáruháza győztes boltnak segítettem a találati listák TOP pozícióiba kerülni.

A munkám során nagyon fontos számomra, hogy pontosan meg tudjam értetni az ügyfeleimmel, hogy a kialakított SEO stratégián belül mit és miért csinálunk.

Tudom, hogy a keresőoptimalizálás sok webáruház tulajdonos számára egy megfoghatatlannak tűnő marketing eszköz. 

Az a célom, hogy a SEO-ra ne egy szükséges rosszként, hanem hatalmas lehetőségként tekintsenek és úgy vélem, hogy ennek a kulcsa a teljes átláthatóság biztosítása.

Nálam nincs rossz kérdés, csak részletes válaszok szakzsargon nélkül.

shopzen-profil-dorina.png
kalivodatimi2.png

Ilyen visszajelzésekre

törekszem

A kért szöveges tartalmakat nem csak hibátlanul és minden várakozásunkat felülmúlóan írta meg, de azok azóta is mankóként szolgálnak ahhoz, hogy az önmagunk által írt szövegek hatékonyabbak legyenek.

 

Dorina nagyon színesen fogalmaz, az általa írt mondatok könnyen emészthetőek az olvasó számára, és élvezetesek, hiszen gazdag a szókincsük.

 

A szövegek jól tagoltak, nagyon szépen vannak felépítve, és jól vezetik az olvasót. Nem csak a keresőoptimalizálásban teljesítenek jól ezek az írások, de az olvasó is örömét leli bennük.

A közös egyeztetés során Dorina nagyon sok frappáns tanáccsal látott el minket, hogy mire érdemes kisvállalkozóként odafigyelni a tartalmak felépítésében, hogyan lehet felkelteni az olvasó érdeklődését, fenntartani a figyelmét, és mindezek mellett a szövegek hogyan fogják növelni az internetes elérésünket.

 

Egy teljesen új nézőpontot kaptunk Tőle, amit nem csak a honlapunkon, de a social media felületeken is kamatoztatni tudunk, hiszen az elérést ott is nagyban befolyásolja a szöveg minősége, tartalma.

Kalivoda Timi, a fittpiac.hu tulajdonosa

Válassz csomagot

A havidíjas keresőoptimalizálás megkezdésének előfeltétele a Részletes SEO audit elvégzése,

mely tartalmazza a kulcsszókutatást.

Induló havidíjas SEO csomag

10 db minőségi hivatkozás 

4 db 1500 karakteres cikk

Havi jelentések:
helyezésvizsgálat és linkmarketing

Folyamatos támogatás és konverzió optimalizálási javaslatok

125.000 Ft/hó

Haladó havidíjas SEO csomag

4 db Minőségi hivatkozás 

8 db Prémium hivatkozás 

4 db 1500 karakteres cikk

Havi jelentések:
helyezésvizsgálat és linkmarketing

Folyamatos támogatás és konverzió optimalizálási javaslatok

170.000 Ft/hó

Expert havidíjas SEO csomag

8 db Prémium hivatkozás 

4 db Szuper Prémium hivatkozás 

4 db 1500 karakteres cikk

Havi jelentések:
helyezésvizsgálat és linkmarketing

Folyamatos támogatás és konverzió optimalizálási javaslatok

240.000 Ft/hó

Olvasd el a GYIK-et

Felmerült néhány kérdésed?

Ha szimpatikus vagyok neked, de még nem tudod, hogy milyen szolgáltatásokra van szükséged, ez a blokk segíthet!

 

Ha nem találod meg a kérdésedre a választ keress bátran az info@shopzen.hu címen!

Miért előfeltétele a SEO audit a havidíjas szolgáltatásnak? Egy hatékony SEO stratégiát csak úgy tudunk kialakítani, ha pontosan látjuk, hogy mivel állunk szemben. Az előzetes SEO audit segít feltárni azokat a problémákat, amik akadályozhatják a keresőoptimalizálási eredmények javulását. A kulcsszókutatás és linképítési terv elkészítése pedig a havidíjas munka alapja lesz, ugyanis az elkészített terv alapján készülnek majd el a SEO szövegek és a linkmarketing feladatok. Ezek mellett az auditban helyet kapó mini versenytárs elemzés segít neked és nekem is sokkal jobban megismerni azokat a webáruházakat, amik célcsoportja megegyezik a tiéddel, ami elengedhetetlen egy sikeres SEO projekt lebonyolításához.

Mit jelent a linkmarketing? A linképítés során olyan valódi forgalommal és folyamatosan frissülő releváns tartalommal rendelkező oldalakon helyezem el a webáruházadra mutató linkeket, amiket a Google már ismer, indexel és megbízhatónak tart. A webáruházadra visszamutató linkek minősége és mennyisége egy fontos rangsorolási tényező. A Google tulajdonképpen úgy kezeli ezeket a hivatkozásokat, mint egy-egy szavazatot a webáruházadra. A megfelelően kialakított és végrehajtott linkmarketing stratégiával segítesz a keresőmotoroknak jobban megérteni, hogy miről is szól a webáruházad, milyen kulcsszavakra kell téged megjeleníteni a keresések során. Ezek mellett a linkmarketing az egyik legjobb eszköz arra, hogy a számodra fontos kifejezésekre apránként feljebb húzzunk a találati listákon, hogy az első oldalas megjelenésekkel minél több érdeklődőt érj el a Googleből is.

Mi a különbség a minőségi, prémium és szuper prémium linkek között? A domaineket csoportosíthatjuk az erősségük alapján is. Nagyon leegyszerűsítve, minél erősebb domainekről kapsz visszamutató hivatkozásokat, annál megbízhatóbbá válsz a Google szemében, így fokozatosan előrébb fog téged sorolni a találati listákon. Persze ez egy kicsit árnyaltabb, mint a fenti két mondat, hiszen nem túl életszerű, hogy egy újonnan indult áruház rögtön egy index vagy egy telex erősségű oldalról kapjon hivatkozásokat. Pláne, hogy minél erősebb egy hivatkozás, annál többe is kerül neked. Nálam az egyes link kategóriák a MOZ DA (Domain Authority) értékei szerint kerülnek csoportosításra. Egy induló áruháznak hónapokig vagy akár évekig is elegendőek lehetnek a minőségi hivatkozások, amelyek DA10-19 értékkel bírnak. Míg egy több éve működő áruház, ami már több SEO kampányon is túl van inkább a prémium (DA20-27) vagy a szuper prémium (DA28-35) hivatkozásokkal érhet el jobb eredményeket. Ennél erősebb hivatkozásokat csak egyedi csomagösszeállításban tudok a webáruházadnak biztosítani.

Mi alapján írod meg a SEO szövegeket és hová fognak kikerülni? Az egyedi szöveges tartalmak azért is nagyon fontosak, mert a keresőrobotok ezek alapján határozzák meg, hogy miről szól az aloldal, milyen kifejezésekre és ezek szinonimáira kell majd listáznia egy lekérdezés során. A SEO projektek során elsőként a főoldal és a kategória oldalak felszövegezésével foglalkozok, ami azt jelenti, hogy a linképítési tervet alapul véve kapcsolódó, teljesen egyedileg megírt szövegeket helyezek el a kategóriák leírásában, illetve a terméklista alatt. A szövegek kialakításakor természetesen figyelembe veszem az előzetes instrukcióidat a szöveg stílusra, használható és tiltott kifejezésekre vonatkozóan és ha szükségét érzed, minden szöveget átküldök ellenőrzésre mielőtt feltöltésre kerülnének a boltodba.

Mit tartalmaznak a havi jelentések? Minden hónapban két jelentést fogok számodra küldeni. Az első jelentésben láthatod majd, hogy hogyan változtak a helyezéseid a linktervben elfogadott kulcsszavakra vonatkozóan. A második jelentésben pedig pontos képet fogsz kapni arról, hogy milyen oldalakra kerültek ki a webáruházadra mutató hivatkozások, milyen horgonyszöveggel és tartalommal. Ezekből a jelentésekből pontosan fogod látni a munka haladását. A havi jelentések mellett negyedévente egy összefoglaló elemzést küldök az Analytics fiókod adatait figyelembe véve, amit egy 60 perces konzultáció keretében át is tudunk beszélni és ha kell alakítunk a stratégián és a csomagösszeállításon.

Mit jelent a folyamatos támogatás? Fentebb már írtam róla, hogy azt szeretném, hogy az ügyfeleim valóban megértsék és alkalmazni tudják a SEO-val kapcsolatos alapelveket. Ha tudod, hogy végezd el a webáruházad módosításait anélkül, hogy a SEO eredményeiden rontanál sokkal gördülékenyebb lesz a közös munka. Emiatt a projekt ideje alatt, a projekttel összefüggésben lévő SEO kérdéseidet nyugodtan elküldheted nekem emailben és én 1-2 napon belül részletes választ fogok adni neked. Ezt a tanácsadói díjat minden havidíjas csomag tartalmazza.

Mi történik a megrendelést követően? Az érdeklődő form beküldését követően felkereslek telefonon, hogy egyeztessünk a kiválasztott csomagot illetően. Ha megvan a csomag, emailben várom a visszajelzésedet a megrendelésről. Minden projekthez online szolgáltatói szerződést kötünk, amely a te, illetve az én érdekeimet is egyaránt védi. A szerződés aláírását követően számlázom az előzetes audit díját, illetve kiküldök számodra egy információs dokumentumot. A szolgáltatási díj befizetését, illetve az információs dokumentum kitöltését követő 5 napon belül elkezdem a munkát. Az auditok általában 2-3 hetet vesznek igénybe. Neked a teendőd csupán annyi lesz, hogy átnézed és emailben elfogadod a kulcsszókutatás eredményét. Ezt követően tudom elkezdeni a havidíjas munkákat a boltra. Tehát az első hónap tulajdonképpen az előkészületekkel és a tervezéssel fog telni, majd az azt követő hónapban kezdhetjük meg a klasszikus keresőoptimalizálási feladatokat.

Vállalsz garanciát a szolgáltatásra? A keresőoptimalizálás egy olyan terület, amire nem lehet garanciát vállalni. Nem azért, mert egy rossz marketing eszköz lenne, hanem azért, mert rengeteg külső tényező befolyásolja az eredményeit. Garanciát éppen ezért nem tudok vállalni a szolgáltatásra, hiszen az eredményeket befolyásolhatják az időszakos algoritmus frissítések, a webshop motorod hibái vagy akár azok a beállítások is, amiket te végeztél el a boltodban. Minden tőlem telhetőt meg fogok tenni annak érdekében, hogy megérje a keresőoptimalizálásra fordítanod, hiszen nekem is az az érdekem, hogy minél tovább együtt dolgozzunk. Ezt tudom számodra garantálni. Illetve vannak olyan témakörök, amik nem jól keresőoptimalizálhatóak. Én nem szeretnék senkit felesleges kiadásokra ösztönözni, így azt megígérhetem neked, hogy ha úgy látom, hogy nincs értelme még a SEO-ra költened, fogok javasolni más szakértő partnert, akinél sokkal hasznosabban elköltheted a marketing büdzsédet.

Mennyi időnek kell eltelnie, hogy lássam a SEO munka eredményét? A keresőoptimalizálás hosszútávú marketing eszköz. Több idő, amíg az eredmények számokban is kifejezhetőek lesznek, ugyanakkor tovább is marad meg az elért eredmény. Pontosan emiatt nem érdemes pár hónapos SEO projektekben gondolkoznod a marketing büdzséd tervezésekor. 4-5 hónap után általában már van annyi adatunk amikből lehet következtetéseket levonni a további eredményekre, de azzal mindenképp számolnod kell, hogy bizonyos kifejezésekre akár évek munkájába is telhet előre kerülni.

Nincs szükségem a csomagok egyes elemeire. Van lehetőség egyedi csomagkialakításra? A fenti csomagösszeállítások csak segítségképp kerültek rögzítésre, de természetesen van lehetőséged egyedi csomagösszeállítást is kérni. Vannak olyan projektjeim, ahol csak linkmarketing tevékenységet végzek és a szövegeket a javaslataim alapján az ügyfelem írja meg, de arra is van példa, hogy a linkmarketinget egy másik cég végzi, de a szövegírást és egyéb onsite SEO beállításokat én csinálom meg havi szinten. Keress bátran és beszéljük meg az elképzeléseidet! :)

bottom of page