top of page

Érd el a vásárlóidat

keresőoptimalizált

blog cikkekel

A profitábilisan működő webáruházaknál biztosan nem fogod azt látni, hogy nem frissül legalább heti egy cikkel a blog oldaluk, mert a piacvezető webáruházak már élvezik a blog írással járó összes alább felsorolt előnyt és bolondok lennének erről lemondani.

Milyen előnyökkel jár egy szakértői blog?

Óriási kihagyott ziccer blog nélkül üzemeltetni a webáruházadat vagy szolgáltatás oldaladat!

Edukálja a célcsoportod

Szórakoztató módon ismerteti meg a látogatókkal a vállalkozásodat és a termékeidet és segít elérni a tölcsér tetején lévő, problématudattal már rendelkező vásárlóidat.

 

Több organikus elérést hoz

A minőségi, folyamatosan frissülő keresőoptimalizált tartalmaknak köszönhetően jobb helyezéseket érsz el a Googleben is.

Ráadásul a blog cikkekben elhelyezett belső linkeknek köszönhetően a vásárlókat célzó kulcsszópozíciókon is javítani tudsz.

Vásárlásra ösztönöz

Egy jól felépített blog képes arra, hogy átvezesse az érdeklődőt a vásárlási fázis egy új lépcsőfokára. Igényt kelt az érdeklődőben, ami már csak egy nyúlfarknyira van a vásárlási döntés meghozásától.

 

Olcsóbban hoz érdeklődőt

A blog jó eszköz arra, hogy átcsatornázd a látogatóidat és később is elérhesd őket ajánlatokkal például hírlevél feliratkoztatás vagy remarketing által.

A blog cikk megírásának egyszeri költsége van, ezt követően hosszútávon hoz látogatókat, szemben a lead szerző hirdetésekkel, amelyekre folyamatosan költeni kell.

Hitelessé tesz

A megbízható, hasznos tartalmak fogyasztása során szakértővé válsz a látogatók szemében, akik a vásárlási döntés meghozásakor nagyobb valószínűséggel fogják a te webáruházadat felkeresni és az általad ajánlott termékeket megvásárolni.

Több formában használható

Az elkészített tartalmakat rövid idő alatt újra tudod hasznosítani más csatornákon is, mint a közösségi média posztok vagy hírlevelek, sőt akár hirdethetsz is rá, így minimális változtatással könnyebben tudod folyamatosan fenntartani a kapcsolatot a célcsoportoddal.

 

Gyakorlatilag három dolgot kapsz egy szolgáltatás áráért.

Miért mondanak le mégis a webáruházak

a keresőoptimalizált blog cikkekről?

Ó, hát ez számomra is rejtély...nem, nem csak viccelek. ;) Aki még nem használja ki ezeket az előnyöket a következő problémák/kifogások akadályozzák. Lehet te is magadra ismersz, mert:

#1 Próbáltad a rendszeres blogolást, de nem hozott eredményt

A tartalmi frissítés sikertelenségének a tapasztalatom szerint két fő oka van.

 

Az egyik, hogy vaktában lövöldöznek a blog cikkekkel. Nincs mögötte stratégia. Ez a webáruház tulajdonos számára csak egy letudandó feladat, így a blog cikkek minősége sem elegendő ahhoz, hogy hosszútávon jó eredményeket lehessen elérni.

 

A másik pedig, hogy nem adnak elegendő időt a valódi eredmények megjelenésének. A blogolás önmagában nem 1-2 hónap alatt fog neked érdeklődőket és visszatérő vásárlókat hozni. Ez egy hosszútávú, akár 6-12 hónapos (vagy több) folyamat is lehet. A megtérülésre tehát várni kell. Feltéve persze, hogy az elkészült blog cikkeket nem hasznosítod újra más csatornákon.

blog-szovegiras.png
seo-szovegiras.png

#2 Nem tudod hogy kezdj hozzá, miről írj, hogyan legyen rendszeres a posztolás

A szakmai blog írás nem ott kezdődik, hogy leülsz a monitor elé és elkezded legépelni, ami éppen eszedbe jut. A blog készítést kulcsszókutatás és tartalmi tervezés előzi meg, amely segítségével már hónapokkal előre tudni fogod, hogy az adott héten miről fogsz írni és az a blog cikk hogyan segíti a céljaid elérését.

 

Ez egy sok időt és szakmai hozzáértést igénylő munka, amit érdemes inkább szakértőre bízni és levenni a válladról ezt a terhet.

#3 A sok teendő mellett nincs idő ezzel is foglalkozni

A valóban minőségi blog cikkek írására időt kell szánni és ebből a nyers szöveg megírása az, ami a legkevesebb idődet fogja elvenni.

 

A tervezés, a szöveg testreszabása, a jogtiszta képek keresése vagy akár infografikák készítése és a teljes tartalom feltöltése az, ami az idő nagy részét kiteszi.

 

Az élvezetes keresőoptimalizált blog cikkek írását meg lehet tanulni, de egy vállalkozásban rengeteg más fontos feladat van még és nem tudsz 72 részre szakadni a hatékonyság csökkenése nélkül.

seo-szovegiro.png

Két megoldási lehetőséged van, ha

magadra ismertél

Készíttetsz egy tervet

Felkérsz egy szakértőt a kulcsszókutatás és a blog tartalmi stratégia és egy próba cikk elkészítésére, így hónapokig nem kell azon agyalnod, hogy miről írj és mintád is lesz egy "olvasóbarátra" szerkesztett cikkről.

 

Kiszervezed a feladatot

Megbízol egy hozzáértőt a blog frissítésével járó összes feladattal és végre leveszed a válladról ezt a terhet, hogy azzal foglalkozz, amit csak te tudsz igazán jól elvégezni a vállalkozásodban.

dorina1.png

Ez jól hangzik!

Ki fog nekem ebben segíteni?

Miskolczi-Barna Dorina vagyok. Korábban a Shoprenter SEO divíziójának vezető projekt managere voltam, majd 2022-től szabadúszóként folytattam a tevékenységemet. Több száz kulcsszókutatást és blog tartalmi tervet készítettem az évek során és számos könyvre is elegendő szöveget írtam már változatos témákban.

 

Nagyon közel áll a szívemhez a tervezés folyamata és az informatív, különböző stílusokhoz igazó blog cikkek írása. Ez egy olyan kreatív tevékenység, ami folyamatos megújulásra késztet és mindig sikerélményt ad azáltal, hogy a statisztikákban is láthatom beérni a munkám gyümölcsét.

Mit tartalmaz a

SEO szövegírás szolgáltatás?

A SEO szövegírás csomagokat úgy állítottam össze, hogy lehetőséged nyíljon tesztelni mennyire tudunk együttműködni és milyen mértékben igazodik a stílusom a látogatóid igényeihez.

Minden blog szövegírás csomag egy átfogó kulcsszókutatás elvégzésével kezdődik, amelyet nem csak  a blog tartalmi tervezéshez, hanem a weboldalad/webáruházad más területeit érintő keresőoptimalizálási feladataihoz is fel tudsz használni.

A kulcsszókutatás során megvizsgálom az általad megjelölt konkurens oldalakat is és az így szerzett adatok alapján 12 db blog tartalmi ötletet dolgozok ki számodra. Ez heti egy db cikkel számolva 3 hónapra elengedő téma, amin már nem neked kell gondolkoznod.

A szolgáltatás csomagok között találsz olyat, amiben csak egy próba cikk készül a tartalmi tervvel. Ez tökéletes arra, hogy kipróbáld milyen velem együtt dolgozni vagy arra, hogy kapj egy mintát is a blog cikk tervekhez és a stratégia alapján te magad készítsd el a további tartalmaidat.

A többi csomag havidíjas szövegírási konstrukció. Ezekkel két hetente vagy hetente frissülő blogot tudsz biztosítani a weboldalad/webáruházad számára. A blog cikkek terjedelme legalább 3000 karakter. A cikket olvasó- és SEO barát módon formázom, jogtiszta képekkel vagy infografikákkal látom el és ha hozzáférést is adsz a használt platformhoz, fel is töltöm ezeket. Így neked tényleg semmi dolgod nem lesz már, azon kívül, hogy nyomon követed az eredményeket.

SEO szövegírás szolgáltatás csomagok

Válaszd ki a számodra megfelelő csomagot és töltsd ki az érdeklődő űrlapot. Beküldést követően felveszem veled

a kapcsolatot. A szövegírás szolgáltatás webáruház/weboldal motor független.

Tartalmi tervezés és próba cikk

  • Kulcsszókutatás 

  • Blog tartalmi terv

  • 3000 karakteres blog cikk írása

  • Jogtiszta képekkel

  • Rendszerbe feltöltéssel

  • 30 perces konzultáció

40.000 Ft  + Áfa

Szövegírás START

  • Kulcsszókutatás 

  • Blog tartalmi terv

  • Havi 2 db 3000 karakteres blog cikk

  • Jogtiszta képekkel

  • Rendszerbe feltöltéssel

  • Eredmények nyomonkövetése

  • 3 havonta új tartalmi terv készítése

  • 60 perces konzultáció

60.000 Ft  + Áfa

Szövegírás PRO

  • Kulcsszókutatás 

  • Blog tartalmi terv

  • Havi 4 db 3000 karakteres blog cikk

  • Jogtiszta képekkel

  • Rendszerbe feltöltéssel

  • Eredmények nyomonkövetése

  • 3 havonta új tartalmi terv készítése

  • 60 perces konzultáció

90.000 Ft + Áfa

választottak

Akik már engem

Minőségi változás

Minőségi változáson mentek át a SEO szövegeink, miután elkezdtünk együtt dolgozni.

Szabó Lajos Tibor, a gepeszcentrum.hu tulajdonosa

Olvasd el a GYIK-et

Felmerült néhány kérdésed?

Ha szimpatikus vagyok neked, de még nem tudod, hogy milyen szolgáltatásokra van szükséged, ez a blokk segíthet!

 

Ha nem találod meg a kérdésedre a választ keress bátran az info@shopzen.hu címen!

Mi történik a megrendelést követően?Hogyan zajlik a fizetés? A megrendelő űrlap beküldését követően emailben felveszem veled a kapcsolatot és kiküldöm az előleg számlát, amit átutalással tudsz teljesíteni. Az összeg jóváírását követő 5 napon belül kezdem meg a munkát, amennyiben minden szükséges adatot megkaptam tőled. Az első emaillel ki fogok neked küldeni egy információs dokumentumot is pár kérdéssel, amik alapján jobban megismerhetem a vállalkozásodat, a kitűzött céljaidat, húzó termékeidet. Ezeket figyelembe véve fogom elkészíteni a kulcsszókutatást és a tartalmi tervet.

Mennyi időt vesznek igénybe az előkészületek? A befizetéstől és az információs dokumentum átküldésétől számítva körülbelül 1 hetet szokott igénybe venni az elemzés és a stratégia elkészítése.

Számít, hogy webáruházam van vagy szolgáltatói weboldalam? Nagyon sok témában írtam már az ügyfeleknek. Jelenleg is vegyesen vannak webáruházas ügyfeleim és szolgáltatók. Minden projekt előtt átfogó kutatást végzek és megismerkedek a témával, illetve a feltöltött szövegeket is átnézheted publikálás előtt.

Hogy néz ki egy kulcsszókutatás? A kulcsszókutatás során az általad megjelölt konkurens áruházakat is vizsgálva fogom listázni azokat a releváns kifejezéseket, amikre érdemes lehet SEO szempontból fókuszálni. Készítek egy több száz kulcsszóból álló nyers listát, amelyben szerepelnek a kulcsszavak és a havi átlagos keresési számok. Ezt a listát leválogatom a keresési szándék alapján és színkódokkal látom el a kulcsszavakat. Így te is látni fogod, hogy melyek azok a kifejezések, amelyeket inkább kategória vagy termékoldalon érdemes alkalmazni és melyek azok, amelyek tipikusan információs oldalakra, blogra valók. Tehát ezt a listát nem csupán a blog tartalmi tervezéshez tudod használni, hanem a teljes weboldalad/webáruházad keresőoptimalizálásában is a segítségedre lesz. Ezek alapján külön munkalapon találod majd meg a 12 db blog tartalom javaslatot, illetve a megjelölt konkurens oldalak TOP50 helyezéseinek listáját.

Mit tartalmaz a blog tartalmi terv? Olyan blog témákat gyűjtök, amelyekkel a termékeidhez/szolgáltatásaidhoz kapcsolódó információs kulcsszavakra tudsz célozni. Növelheted az organikus elérésed, illetve belső linket adhatsz a kategória és termékoldalaidnak, amely kiemelten fontos szerepet játszik abban, hogy a keresőrobotok jobban megértsék a webáruházad hierarchikus felépítését.

A tervben megtalálod majd a cikk kulcsszavazott címét, a kapcsolódó kulcsszavakat és a blog cikk vázlatát pontokba szedve. Ez a sorvezető nagy segítség lesz számodra a blog cikkek írásakor, ha pedig a teljes munkát kiszervezed nekem előre látod majd, hogy milyen tartalommal fognak születni blog cikkek az elkövetkezendő néhány hónapban.

Csak blog cikkeket írsz? Nekem termékleírásokra és kategória SEO szövegekre is szükségem lenne! Nem zárkózok el az egyedi csomagösszeállítás lehetőségétől sem. Az ajánlatkérő űrlap kitöltésekor jelezd kérlek, hogy egyedi szövegírási igényeid is lennének és a megbeszéltek alapján a feladatokhoz igazodó csomagot és árajánlatot dolgozok ki számodra.

bottom of page