Növeld a vásárlói lojalitást
ütős email kampányokkal!
Képzeld el, hogy minden egyes webáruház látogatódból hűséges vásárlót faraghatsz – anélkül, hogy a Facebook vagy az Instagram változó algoritmusaihoz kellene alkalmazkodnod. Az e-mail marketing a legrégebbi, mégis máig egyik legerősebb és leggazdaságosabb online csatorna.
Miért éri meg még 2025-ben e-mail marketinggel foglalkozni?

Saját tulajdonú kommunikáció
Az e-mail lista a tiéd, nem függsz egyetlen külső platform változásaitól sem. Nem lophatják el, nem cenzúrázhatják. Ez a te kis birodalmad, amit szabadon építgethetsz.

Rajtad múlik hányan olvasnak
A közösségi médiában és más marketing eszközök esetén tőled függetlenül bármikor változhat az elérés, az e-mailjeid konverzióira azonban jóval nagyobb hatásod van.

Kiemelkedő megtérülés
Számos iparági kutatás igazolja, hogy az e-mail marketing megtérülési aránya magasabb, mint más digitális csatornáké: alacsony egységköltsége és személyre szabott tartalma miatt minden elküldött levél nagyobb bevételt generál, mint egy Facebook- vagy Google-hirdetés.

Támogatja és felerősíti a többi marketing csatornát
E-mail listádból könnyedén készíthetsz remarketing-közönségeket Facebook- és Google-hirdetésekhez, ami alacsonyabb kattintási költséget és magasabb konverziót eredményez, miközben az e-mailben épített bizalom más csatornákon is átível.
Mire használhatod az email marketinget?

Popupokkal és űrlapokkal építheted fel saját listádat, majd egy személyre szabott, automatizált üdvözlő sorozattal ösztönözheted az első vásárlást.
#2 Promóciók és akciók
Időszakos kedvezményeket, szezonális ajánlatokat és exkluzív kuponokat küldhetsz a releváns szegmenseknek, hogy folyamatosan növeld a bevételeidet.
#3 Kosárelhagyók visszahódítása
Emlékeztető e-mailekkel és különleges ajánlatokkal visszacsábíthatod azokat, akik a kosárig eljutottak, de nem fejezték be a vásárlást.
#4 Upsell, cross-sell és hűségépítés
Vásárlás után ajánlott kiegészítő termékekkel és törzsvásárlói programmal növelheted a vevőid élettartam-értékét.
#5 Inaktív vásárlók újraaktiválása
Személyre szabott, releváns üzenetekkel és exkluzív tartalmakkal tudod visszahozni azokat, akik hosszabb ideje nem nyitották meg leveleidet, vagy nem vásároltak a webshopodból.
#6 Márkaépítés és visszajelzések
Értékes tippek, esettanulmányok és felmérések segítségével szakértői pozícióba kerülsz, miközben fontos vásárlói visszajelzéseket gyűjtesz.
Ilyen visszajelzésekre törekszem
Miért ajánlom a Mailerliteot?

Egyszerű, felhasználóbarát felület
Kezdők és haladók számára is intuitív drag-and-drop szerkesztője segít a rendszer gyors használatában.

Rugalmas árképzés
Ingyenes alapcsomagja tökéletes a kezdeti időszakban, ezt követően a forgalomhoz igazodó díjszabásával költséghatékonyan tudod működtetni az email marketing rendszered.

Erős automatizáció
Workflow-ok, triggerelemek és A/B-tesztek pár kattintással beállíthatóak. Ezeket később könnyen tudod módosítani is.

Skálázható funkcionalitás
Listakezelés, szegmentálás, pop-upok, integrációk (Shoprenter, Unas stb.) szinte mindent megtalálsz náluk, amire webshoposként szükséged lehet.
Szervezd ki vagy magad végezd el a kezdeti beállításokat?
A Mailerliteban az a nagyon jó, hogy teljesen friss felhasználóként is könnyű átlátni a beállításokat, így akár 1-2 hét alatt magad is be tudod állítani a kezdő kampányaidat.
Tehát ha van időd és affinitásod arra, hogy belemélyedj kicsit a rendszerbe, akkor egy alap üdvözlő email sorozatot és ad hoc kampányokat akár te is be tudsz állítani a fiókodban.
Ha viszont az időd túl drága ehhez a projekthez, illetve szeretnéd meggyorsítani ezt a tanulási folyamatot, akkor már az alap beállításokat is érdemes kiszervezni egy olyan szakembernek, aki ismeri a Mailerlite rendszerét és pár nap alatt fel tud húzni számodra egy induláskész Mailerlite fiókot.
Mit tartalmaz a Mailerlite beállítás csomag?

Küldő email cím és domain authentikáció beállítása
Megbízható, hitelesített küldőazonosítóként növeli a kézbesíthetőséget és csökkenti a spam mappába kerülés esélyét, így több feliratkozód nyitja meg leveleidet. A saját domaineddel küldött e-mailek hitelessége erősíti márkádat és építi a vásárlói bizalmat.

Arculathoz igazodó e-mail sablon létrehozása
Egységes, profi megjelenést biztosít minden kiküldött levélnek, ami erősíti a márkaismertséget és könnyen felismerhetővé teszi kommunikációdat. A drag-and-drop szerkesztővel pillanatok alatt frissítheted a dizájnt, így mindig naprakész és vonzó marad a tartalmad.

Feliratkozói csoportok és szegmensek kialakítása
A vásárlói adatok alapján létrehozott szegmensek lehetővé teszik, hogy a megfelelő üzenetet küld, a megfelelő személynek. Ezáltal nő a megnyitási és átkattintási arány, valamint a konverzió. A célzott levelezés révén kevesebb levéllel is nagyobb eredményt érhetsz el.

Shoprenter/Unas webáruház összekötés
Azonnali adatkapcsolatot hoz létre a webshop és a hírlevélküldő között: minden új rendelés, kosárelhagyás és vásárlói aktivitás automatikusan szinkronizálódik. Így valós időben indíthatsz személyre szabott automatizációkat, amelyek visszahódítják a félbehagyott kosarakat és növelik az átlagos kosárértéket.

Feliratkoztató popupok, sidebarok és űrlapok optimalizált beállítása
Olyan felugró és statikus űrlapokat állítunk be, amelyek dizájnban és időzítésben is a legmagasabb konverzióra vannak hangolva. Ezáltal több látogatóból lesz feliratkozó. A tesztelt megoldások segítenek maximalizálni az új listaépítést anélkül, hogy rontanák a felhasználói élményt.

Üdvözlő e-mail sorozat (5 db automatikus, időzített e-mail)
Az onboarding–sorozattal már az első percekben bevonod új feliratkozóidat: bemutatod a márkád értékeit, bemutatkozó ajánlatokat kínálsz és gyorsan ösztönzöd az első vásárlást. A többlépcsős megközelítés 20–30%-kal növeli a konverziós arányt azonnali hatást biztosítva.

Meglévő feliratkozók migrálása Excel, CSV vagy TXT fájl alapján
Gyors és hibamentes adatimportálással biztosítjuk, hogy minden korábbi feliratkozód azonnal újra elérhető legyen az új rendszerben, megtartva a listád teljes értékét. Így már az induláskor is teljes körűen megszólíthatod a megszerzett érdeklődőidet.

60 perces online rendszeroktatás
Személyre szabott konzultáció keretében végigvezetlek a MailerLite felületén, megmutatom a kampányok létrehozását, szegmentálást és riportálást, így teljes körű önállóságot kapsz. Ezután magabiztosan kezelheted és finomhangolhatod levelezésed a jövőben is.
120.000 Ft + Áfa
Kérj konzultációs időpontot az űrlap kitöltésével!