top of page
Blog
Webáruház indítás, hatékonyság növelés és marketing


CTA jelentése: hogyan használd helyesen és call to action példák
tanuld meg, hogyan teheted hatékonyabbá webáruházad CTA-it, növeld konverzióidat és kerüld el a gyakori hibákat!

Dorina Miskolczi-Barna
2024. dec. 5.4 perc olvasás
0


A szegmentálás jelentése: gyorstalpaló kezdő webáruház-tulajdonosoknak
A szegmentálás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy célzottan és hatékonyan kommunikálj a vásárlóiddal. De mit is jelent pontosan a szegmentálás?

Dorina Miskolczi-Barna
2024. dec. 2.4 perc olvasás
0


Mennyibe kerül egy webshop?
Ebben a cikkben megnézzük a gyakran felmerülő költségeket a webáruház indítással és fenntartással kapcsolatban.

Dorina Miskolczi-Barna
2024. nov. 29.10 perc olvasás
0


Mit jelent az értékesítési tölcsér? Hogyan néz ki egy webáruházban?
Az értékesítési tölcsér az online marketing egyik alapfogalma, amely a vásárlók útját mutatja be attól a pillanattól kezdve, hogy érdeklődés

Dorina Miskolczi-Barna
2024. nov. 5.2 perc olvasás
0


Unas vagy Shoprenter? - Melyik bérelhető webáruház rendszert válaszd?
Azon gondolkozol, hogy melyik webáruház rendszert válaszd az induláshoz? Összegyűjtöttem pár szempontot, ami segít a döntésben.

Dorina Miskolczi-Barna
2024. okt. 31.6 perc olvasás
0


Mi az a kép alt tag, és miért fontos a SEO-ban?
Ebből a cikkből megtudhatod, hogy miért kulcsfontosságú az alt tag a SEO-ban, milyen alapelvek szerint érdemes megadni, és hol jelenik meg.

Dorina Miskolczi-Barna
2024. okt. 30.4 perc olvasás
0


Ingyenes Google helyezés vizsgáló eszközök
A Google helyezés vizsgáló eszközök segítségével könnyedén és gyorsan mérhetjük, hogyan teljesít weboldalunk a releváns kulcsszavakra.

Dorina Miskolczi-Barna
2024. okt. 29.4 perc olvasás
0


A linképítés alapjai és linképítés tippek kezdőknek
Mi a linképítés? Milyen egy minőségi link? Milyen ingyenes linképítési technikák vannak és mire figyelj linképítés során?

Dorina Miskolczi-Barna
2024. szept. 27.7 perc olvasás
0
bottom of page